2010年2月4日星期四

感受新年氣氛

農曆新年還有九天才到,這兩日已收到利是及賀年禮物,好高興啊!

客戶提早送贈大利是~






















基哥伉儷新春外遊,預早送贈賀年禮物~
































生肖牙韱筒已是第十二個了,亦是十二載友情的見證~








16 則留言:

largeheadboy 說...

隻虎虎好可愛呀!我嗰隻靚定呢隻靚呀?^t^

其實唔一定做牙籤筒
可以好似日本餐廳咁放喺枱面用嚟擺張單~

lau2tang 說...

係啦~Maymay,放張大銀碼ge單叫亞帥哥找數啦。
隻老虎好正喎。

supageti 說...

你就好啦,我做到隻積咁但又無野收 ~~~

lau2tang 說...

你就好啦,我做到隻積咁但又無野收 ~~~

x 2 + 年年都無!^^

maymay 說...

大頭哥:
兩隻都巧靚呀~^^

放左張單係咪你來找先?

劉鄧:
算把啦,佢爭我餐壽司都未還呀,睇怕跨年都未吃得到呀呢餐!

隻老虎仔確係好可愛~^^

師姐:
唔緊要啦,你老闆可能會有驚喜俾過你呢~^^

劉鄧:
你平時人工高咪得囉~~

naruto 說...

牙韱筒十二個

“獲剷”十隻

”獲“六隻。。。

maymay 說...

naruto:
咪响樹加鹽加醋呀~~~

supageti 說...

驚日日都有,喜就 ... 唉 ~~~

丁丁 說...

WA....隻老虎好可愛呀!!!!!
咁就12年喇,好珍貴呀!!!!

maymay 說...

師姐:
真係貢慘呀!

丁丁:
隻老虎仔意義重大!
係呢,新屋好唔好住呀?

陳娃 說...

加鹽両斤

加醋四樽

maymay 說...

WWW:
好學唔學,學埋naruto d衰野,
回番俾你呀~~

丁丁 說...

May e,

新屋都幾好住,不過唔知why覺得間屋d家居佈置都係差d,可能我 & 細細都唔識呢d野啦!!!!

搵日嚟我哋新居食飯吖~

maymay 說...

丁丁:
住落再慢慢攞過個陣啦,或者請教下舅父~

年初一順道去你家坐下~^^

丁丁 說...

May e,

我哋會慢慢攪,haha!!!!
妳邊日嚟都無任歡迎呀,hehe!!!!

maymay 說...

丁丁:
多謝招呼先~^^