2010年2月20日星期六

人日


初七人日,人人生日,麵包祝大家年年有今日,身體健康!






















人人生日,人人有禮物,多謝老師、劉鄧、萊萊、薯嘜~






















鮑魚雞湯翅共慶生辰,並賀新年~




9 則留言:

lau2tang 說...

今次連Maymay都咁快手架~

largeheadboy 說...

典解唔多謝埋我呀?
我畀咗你咁多歡樂~

maymay 說...

劉鄧:
呢期超懶,丟低左我又唔寫架喇,所以拿拿聲攪掂佢囉~^^

大頭:
哎唷,厚面皮呀,仲好意思講!

lau2tang 說...

帥哥,
你差我一張欠單呀~

Ellen老師 說...

盆水仙仲擺得咁喎!

ROY 說...

maymay幾時去"番兜"呀?

maymay 說...

老師:
今晚要丟啦~~

萊萊:
未咁快呀,到時call埋你啦~

Rempei 說...

尋晚睇電視,次哥話山瑚蚌原來係海參d腸~~~
btw, send幅咖啡相黎吖,費事買錯!

maymay 說...

薯嘜:
海參d腸,唔係呀化,好在我冇食唧~

貓左俾你喇~~