2010年2月8日星期一

花開富貴


開花了!

22 則留言:

Rempei 說...

水仙花真係可以令室內清香呢~~

Ellen老師 說...

唔係化~~咁快開花!

naruto 說...

我棵今日都開啦

largeheadboy 說...

又一年喇!花開富貴啊!

maymay 說...

薯嘜:
我都好喜歡水仙花嘅花香啊~^^

老師:
我果日一見到就知呢兩日會開花啦,多謝晒!

naruto:
你果棵係雙托定單托?

大頭:
大家咁話呀~^^

ROY 說...

萊嫂早幾日先提我今年有無水仙花收~

maymay 說...

萊萊:
去花墟買盆靚靚架啦~^^

阿ta 說...

好大呀!!

lau2tang 說...

呢盆係雙托噃~

supageti 說...

今日熱成咁,仲開得快啲啦肯定 ~~

maymay 說...

阿ta:
個花苞仲未開晒,開晒仲大呀~~

劉鄧:
一棵係雙托,一棵係單托呀今年~

師姐:
啱啱去完街番來,真係開多好多,拿拿林換d冰水落去,等佢開慢d~~

naruto 說...

單托,不過你都睇左相啦

丁丁 說...

好靚ar,我都未買tim~

maymay 說...

naruto:
我鍾意單托多d,單托夠清雅,
雙托花瓣多,較重,好易垂落黎~~

丁丁:
今日開左七七八八啦,快到吖!
依家滿室花香呀~~^^

小彭 說...

我屋企個d水仙一早都係飲冰水, 都開得7788喇!

maymay 說...

小彭:
27度喎,唔開晒就奇呀,
大家一齊花開富貴啦~~^^

naruto 說...

恭喜賀喜,日日有口福

supageti 說...

尋日揼垃圾,見到垃圾箱有好多開到殘晒既水仙花 ~~~ :P

largeheadboy 說...

收咗爐囉呵~

maymay 說...

naruto:
多謝,大家咁話~^^

師姐:
今日行維園,幾乎全部水仙都開晒喇,桃花都係~~>_<

大頭:
今日開始放假啦,十日~^^

丁丁 說...

尋日我去旺角花墟買咗2棵未開花嘅水仙,
而家初開咗3朵花咋~

maymay 說...

丁丁:
想佢開快d,照燈或者勤換微暖嘅水都得~~