2008年5月8日星期四

容身有所

回{新居}後一直忙於安頓自已的身和心,無暇照顧至愛飾物,近日終於為它們找到{容身之所}~

麵包超人及水晶~~
































































手織飛天麵包超人~~
















{富蘭克林}限量版瓷杯及{小樽}吉蒂杯~~
















十二生肖 (尚欠牛及虎)~~

































十二生肖乃舊老闆{基哥}所贈,購自日本,每年一個,甚具紀念價值,maymay珍而重之!

19 則留言:

supageti 說...

整下整下間屋咪靚靚囉 ~ ^^

點解蛇(?)同兔係藍色既?

maymay 說...

師姐:
其實這些生肖有兩個生產商,一為綠色,手工較仔細;另一為藍色,手工及款式都較舜。
早年我不懂考究,沒有選擇下要了藍色,後來告知基哥,故他現在祗送我綠的。

lau2tang 說...

小樽吉蒂杯我都有一個。

maymay 說...

劉鄧:妳都有呀,唔知老師有冇呢?

Ellen老師 說...

無呀!

匿名 說...

個櫃仔咁細邊夠擺呀,一於整個我屋企果個櫃啦~~

maymay 說...

老師:下次去北海道買隻俾妳呀吓~

b朗爸:仲邊有位擺咁大個櫃呀~

Ellen老師 說...

好呀~~多謝!

匿名 說...

may姨:個櫃好靚bor...仲有d麵包超人tim!!!不過唔見左2隻貓ge....

largeheadboy 說...

個櫃仔好骨子呀!
係喎,下次去日本可以買麵包超人手信過你喎!

maymay 說...

丁丁:我都覺得個櫃仔幾靚,不過就擺得好少野,所以d貓放左响第二樹,冇出鏡啫~~

maymay 說...

大頭哥:我想要麵包浴簾~~

largeheadboy 說...

麵包浴簾吸晒啲水會發 mould 個喎!

maymay 說...

發mould都唔拘架~~

largeheadboy 說...

網主今日去咗尖沙咀食咗乜好嘢呀?hehe~~

maymay 說...

尋晚食左好好嘅野,行大運!

今日~
早餐@大哈樂
午餐@馥苑
下午茶@星巴克
晚餐@家

largeheadboy 說...

我今日下晝在海港城見到你地在 hong kong records 走出嚟呀!
之後我都去咗星巴克,不過就係中港碼頭嗰間。

maymay 說...

見到都唔打個招呼?
我地尋日响新太陽廣場星巴克,原來果度好靜,好好hea架,下次同你地去丫~

largeheadboy 說...

你在門的嗰邊出,而我正想從另一邊入,中間又有好多人,就費事了。:P
中港碼頭嗰間都冇乜人,又開揚。