2010年2月22日星期一

開工大吉

十天假期,轉眼便過去,今天精神奕奕開工大吉,心情十分愉快!

利利是是~










客戶每年都送贈生果籃~
有枝有葉,好可愛~

16 則留言:

ROY 說...

d生果睇唔上眼添......

largeheadboy 說...

開工大吉呀!
不過返多個零兩個月又放大假喇!

maymay 說...

萊萊:
唔好咁高要求啦,人地已經好有心架啦~~

大頭:
大家咁話!
今日訂左機票喇~^^

supageti 說...

過年前收到唔少果籃,反而過年後除左利是乜都無 ~~~ :P

lau2tang 說...

咦~搞掂咗機票la ~

largeheadboy 說...

好野,又有手信收~

maymay 說...

師姐:
過年前後都冇所謂啦,有咪得囉~^^

劉鄧:
機位攪掂喇,全靠你今日話俾我知咋,如果指意旅行社就聽攪呀!
不過酒店就未confirm~~

大頭哥:
取消左呢個玩意啦,由薯嘜開始,唔買手信架喇~~~

小彭 說...

多謝多謝!

lau2tang 說...

「取消左呢個玩意啦,由薯嘜開始,唔買手信架喇~~~」x 2 !

maymay 說...

小彭:
唔駛客氣~^^
今次帥哥好快手,抵讚!

劉鄧:
同意~~^^

Rempei 說...

嗱~~我都話一般尋常手信,難以滿是日遊尊者的要求啦~~:p

largeheadboy 說...

我不嬲都抵讚架喇!
我揭過我本《東日本鐵路》,應該唔係幾啱你,仲駛唔駛借嚟睇呀?

maymay 說...

薯嘜哥:
總之我淨係要一包醍醐咖啡,乜都唔要呀)))))))

大頭哥:
唔駛喇,唔該!

娜娜 說...

拜個年先:

我祝maymay一家身體健康,財源廣進,季季去日本!

同埋,多謝~

maymay 說...

多謝娜娜!^^

小頭 說...

我都要多謝 maymay ,雖然未見到實物 ^^