2010年1月28日星期四

團年

好友團年@鹿鳴春,祝大家新一年事事如意,身體健康!

相片用G11拍攝,全自動模式,原汁原味 (現場燈光並不平均)









































































感謝小彭及薯嘜禮物 (這張照片也沒調整)~

18 則留言:

lau2tang 說...

禮物係小彭和薯嘜送架~

lau2tang 說...

p.s. 呢架機諗得過~

supageti 說...

我覺得唔夠 sharp 喎 ~~~

largeheadboy 說...

有人有偏見啫~ :p

依家好肚餓
有得食番尋晚食唔晒嘅野就好 lu~

maymay 說...

唔該劉鄧,即時更正,
在此都唔該大頭帥哥為我地做信差~^^

呢部機明顯好過我地部870IS,不過對我黎講真係幾重。

師姐:
尋晚d餸全部顏色都唔sharp呢,燈光又暗,同埋canon機一向顏色都唔太鮮艷架,我用過幾部都係咁,但我又覺得幾自然啊。

maymay 說...

大頭哥:
你去酒樓後巷咪可以吃番尋晚吃剩d野囉~^o^

係呢,你講邊個有偏見?唔明

ROY 說...

搶答,師姐唔like食伊麵~~

maymay 說...

萊萊:
至醒都係你~^^

naruto 說...

之前買機都有sales sell呢部,但我想要顏色嬌D,揀左GF1囉。。。但原來gf1我都覺唔夠嬌

largeheadboy 說...

網主咁唔醒目架~

maymay 說...

naruto:
唔夠嬌咪買過部嬌d架囉,我支持你....精神上~~^^

大頭仔:
冇大冇細呀你!

爛 铜 說...
此留言已被作者移除。
Rempei 說...

Cannon機一貫性地柔,其實都想下次買部Nikon機試吓,相倍sharp好多~~

maymay 說...

薯嘜:
買啦,買左借來玩下~^^

Rempei 說...

無錢呀~~股仔又唔聽話!

朱古力好吃嗎?

maymay 說...

薯嘜:
養熟d就聽話架啦~~^^
好好吃,亞安都鍾意吃,多謝晒~^^

上次在你家吃過日向夏柑,回來心思思走去一田買左兩個,但係有渣,冇你的咁好吃啊~

Rempei 說...

開頭有D擔心您唔食巧克力添~~好在~~

"日向夏"真係改得好!

maymay 說...

薯嘜:
我地鍾意食黑朱古力,不過怕肥,唔敢食太多囉~^^