2010年1月26日星期二

邊個夠我多

不經不覺,原來廚櫃裏有這許多鑊鏟,不說還以為我真是廚神!

















藍色那個耐熱425度,用來做炆煮菜式最正,是我的至愛;最常用的則是左二,夠就手。

12 則留言:

naruto 說...

咪就係side位囉

lau2tang 說...

唔好用嗰啲,掉鬼咗去啦!
擺係度都係唔會用架啦!

supageti 說...

唔怪得成日話屋企細啦,哈哈 ~~~

largeheadboy 說...

都話網上面啲人顛架喇!

maymay 說...

naruto:
等我得閒執吓d位先~~

劉鄧:
其實個個都ok架,不過好似d鑊咁,仲未到100分囉~^o^

師姐:
咁我屋企真係細吖嘛,冇講大話架~^o^

大頭:
呢樣野唔及你!

Rempei 說...

留返黎拍烏蠅都得,唔好浪費~

lau2tang 說...

咪話我篤爆你~
其實除咗一兩個都會繼續用之外,其他嗰的真係得個擺字囉!但係咁貴買番黎,唔通就咁掉咗去咩!咪惟有繼續擺係度囉!

maymay 說...

薯嘜:
或者用來拍薑咁拍你都得~~^o^

劉鄧:
掉晒會有罪疚感吖嘛,都話你最了解我架啦,係咪都係你嘅心聲來呢?^o^

lau2tang 說...

哈哈~我邊有咁醒,梗係過來人啦~

Tat 說...

我想請問吓,隻藍色鑊剷放唔放得落油鑊?
因為我曾經係一間超市見過一雙耐熱筷子,又係用深藍色物料,我估係同你個鑊剷一樣,聲稱耐熱,但我唔係咁肯定係咪掂。

maymay 說...

Tat:
呢隻鑊剷係用矽樹脂做,有幾個顏色,所以唔係藍色就一定係呢種物料喎,你要攪清楚至得。
同埋我未試過將佢直接放入滾油內停留,祗係好似平時炒餸咁用;但一般耐熱二百幾度果d,好容易會有少少溶左,又有少少膠碎脫落,呢隻耐熱四百幾度,暫時還未見有溶嘅現像。
有問題歡迎隨時問我,不過我唔係廚神黎架喎~^o^

Tat 說...

哦,我有日係Elements的Three-Sixty見到個對所謂耐熱筷子,有思思想買,但又唔肯定係咪掂。
佢係個D長身的煮食筷子,不過前端係深藍色。