2010年1月12日星期二

三會覇王

數年前曾經光顧尖沙咀覇王山莊,食味一般,祗此一次。

最近此店在沙田開設分號,令我再三回味,尤愛自家製麵條及饅頭。


唯一苦惱是不設訂座,但整日客似雲來,如欲惠顧晚飯,建議六時至六時半到達,否則可能等到花兒也謝了!
















以10分為滿分~~
餐前小吃{轉眼一掃光}~7

















宋嫂魚羹{味道偏淡,魚肉不多,其他材料算豐富}~7

















砂窩雲吞雞{湯頭香濃,雲吞滑溜}~8

















片皮鴨一食{皮脆肉嫩,粉餅軟綿綿,青瓜新鮮多汁}~8

















饅頭{鬆軟香滑,連吃三籠}~10

















銀絲卷{比饅頭稍遜}~9

















小籠包{皮薄多汁,但肉攪得過爛}~7

















蜜汁火方{腐皮脆卜卜,火腿甘香,但略甜}~8


黑醋排骨{排骨酥軟入味,醋汁香濃}~9

















螞蟻上樹{普通}~7

















醉雞{去骨,酒味濃,份量極少}~8

















煎黃魚{新鮮、外脆內軟}~9

















香酥鴨{肉香,不肥膩}~8

















排骨湯(幼)麵{麵條滑中帶點韌度,湯頭清香,排骨酥脆}~8


辣子燜雞湯(粗)麵{湯頭香濃可口,雞肉略嫌過份酥爛}~8

















上海粗炒{不肥膩,多菜,略嫌不夠乾身}~8

















甜品中上水準,整體有7分~



一個月內惠顧滿$1,000,可申請折扣卡,我那張不日到手~

11 則留言:

丁丁 說...

WA....叫咁多美食....
有幾多個人幫手食ga~~

largeheadboy 說...

呢期呢啲野吸引唔到我嘅
我仲懷念緊東瀛的美食~

Rempei 說...

明晚要豪食豪飲至得~~

maymay 說...

丁丁:
三會,即係吃左三次呀~

大頭哥:
咁你乜都唔好食,食x啦~^o^

薯嘜哥:
快d諗明晚去邊度吃啦~~~

lau2tang 說...

呢間灣仔店係妹妹至愛!
可惜執咗囉~
我估尖沙咀店會無咁多人。

maymay 說...

劉鄧:
沙田呢間下午茶時段都爆晒架,叫winnie入來試下啦~^^

naruto 說...

食x啦即係乜野呀?x係咩野嚟架?

我個BLOG攪唔掂,你一路falling,要搵高人幫手

maymay 說...

好明顯係填字遊戲,你鍾意食乜就填乜囉,不過你都係得一樣野之嘛~

哎吔,你快d攪掂佢啦,我就黎跌到落谷底喇~~~

supageti 說...

我覺得依間野個名太高調囉,睇廣告都覺得唔鍾意 ~~ 哈哈 ~~~

阿ta 說...

饅頭都3籠~ 一定好多人食啦~
我會鐘意食炸饅頭多D~

maymay 說...

師姐:
佢個廣告好"大陸"
叫鳴門去試下,睇下係咪用靚麵粉~~

阿ta:
果日係六個人食左3籠,
你估你會鍾意吃香口野~^^