2010年1月21日星期四

四星級相機

我家亞四,最愛電器,影音產品尤其喜愛,家中音響設備繁複,看一次影碟要開幾部機,聽首唱開機關機要分先後次序,亞四不在家,我不會弄。

每次外遊,就會挑起買新相機的興緻,剛過去的十一月日本中部旅遊,亞四想輕鬆一點,不帶重甸甸的單鏡反光機了,買了一部佳能G11送給自已,舊的那部40D及長短火鏡頭,就孤獨地留守家中。


最近這部機獲得消委會最高四星評級,成為數碼相機之冠,相片效果可看我的遊記。不過當時還未能掌握操作功能,有些相片未如理想,想換機的朋友姑且作個參考吧。























































而我,還是鍾情我的IXUS 870IS

15 則留言:

阿ta 說...

我只有G10, 想買單反喎~

ROY 說...

咁有無評canon s90巧唔巧?

supageti 說...

個人偏見,Canon 我一定唔買,哈哈 ~~

BTW 唔係唱反調,消委會既測試結果有時令我非常 au 頭 ~~ @@

naruto 說...

我得架LX1,好OUT呀,LX3都出左年半啦

maymay 說...

阿ta:
單反我地用左好多年,效果一定好,不過次次都要帶埋長短火,真係揹到亞四一隻野咁!
不過你地後生女冇所謂啦,買部玩下都好架~~

萊萊:
我淨係睇左報紙咋,唔知選擇月刋有冇喎~

師姐:
仲係因為果隻伊麵?^o^
其實我地冇買選擇月刋,不過咁啱今次買左部被稱冠架啫~^^

naruto:
冇所謂啦,好用咪得囉~

lau2tang 說...

得閒借黎睇吓吖!
齋睇相唔知個實物係點?

supageti 說...

哈哈哈 ~~ 等佢換代言人先啦 ~~~

maymay 說...

劉鄧:
下次帶俾你玩,不過都唔係細架,放手袋唔多啱,幾重下。

師姐:
睇怕好快會換人,果隻野都開始人老珠黃啦~^o^

largeheadboy 說...

我都係對 canon 最習慣最有信心。
或者我下次出發時買部 G12 喇~

maymay 說...

大頭哥:
咁我買G13啦~^O^

小彭 說...

我對canon有偏見架, 唔買就係唔買, 再者都無野吸引到我要買囉.

小妹 說...

幣家伙! 咁G11個價咪好難下滑囉?
之但係呢...我其實仲未去search佢是否o岩我用囉...原來最幣果個係我! :P

maymay 說...

小彭:
莫非你又唔鍾意伊麵?

小妹:
攝影達人用乜機都影得靚架啦~^^
話時話,其實我都鍾意Nikon嘅機,不過唔想嘥錢買lu~~

Rempei 說...

過兩日帶埋出來望吓好嗎?

maymay 說...

薯嘜:茅問題~^^