2010年1月18日星期一

豐收

這兩月收到的手信真不少,吃的、用的都有,尤以食品居多,有的還沒拍照已吃進肚裏,有網友笑說,足夠吃一個冬天了。

感謝敏敏、Jenny、丁丁、亞Set、Yvonne、景琳、Annie、恒進、劉鄧、Ellen老師、意粉、萊少、薯嘜、大頭仔及鳴門。







城市超級對我也不錯,
上次購物回贈現金券之後,又送來贈券$150,今回可謂大豐收矣。















15 則留言:

largeheadboy 說...

係你對城市超級太好卦~
有咁多好野,唔駛再去城市超級掃貨喇!

Rempei 說...

嘩~~Anges b呀!
可唔可以介紹送呢樣禮物既朋友我識呀?

naruto 說...

隻富士山碟﹣冠軍呀

lau2tang 說...

唔知仲以為搞緊網上拍賣添~
呢個月個個都大豐收!

小頭 說...

足夠吃一個冬天了 - 接著春天、夏天、秋天又有朋友去日本,一年四季都收手信 ^^

maymay 說...

大頭:
有咁多糧食,唔單止唔駛去城市超級,惠安百齋都唔駛去喇~^^

薯仔:
係個靚女黎架,介紹你識容乜易俾薯仔嫂鬧我呀~~

naruto:
識貨

劉鄧:
你地去得咁密,係全年都大豐收呀~~

小頭:
其實呢兩年真係季季都有手信收,儲埋夠開間士多仔~^o^

supageti 說...

我鍾意做送果個多啲啲 ~~ :P

ROY 說...

我好鍾意隻富士山碟呀~~

maymay 說...

師姐:
見到雙妹嘜咁鍾意買野就知啦~
真係好多謝你地啊!

萊萊:
我幫你問下仲有冇得買啦~~

largeheadboy 說...

咁買開幫我買多一雙吖如果有而且又唔係咁貴嘅話~

maymay 說...

大頭:
富士山碟好細隻,係豉油碟咁細架喎,啱唔啱駛?
我估我個姨甥媳係响網上訂番來嘅,一陣問下佢先~~

Rempei 說...

真係靚女黎??? 我唔係好信,讓我見識吓先啦~~

maymay 說...

咪咁擒青啦,薯仔帥哥~~~

丁丁 說...

May e,

我覆咗妳lu~
個富士山碟今年已經無得賣喇~

maymay 說...

唔該丁丁!

萊萊、大頭:今次幫你唔到lu~~