2008年10月15日星期三

多謝安哥

沿用的Canon IXUS70是復刻版,輕巧方便,質料極佳,是亞安早前送給我作隨身之用,我一直愛不惜手,祗是稍嫌那個屏幕太細,為我的昏花老眼帶來點壓力。雖然如此,我還是對其他品牌及型號沒啥興趣,不是太大太重、功能不足,就是質料欠佳,或是價格太高。

直至最近870IS面世,才令我略為心動。昨晚在Pokka吃飯的時候,亞安就在袋裏掏出這新玩意送給我,多謝啊!











29 則留言:

Ellen老師 說...

昨天我在shatin Pokka吃Tea~~~~

supageti 說...

巧 sweet 啊 ~ ^^

maymay 說...

老師:
咁得閒上網嘅,唔駛做咩?
我尋日五點四十五分先到,妳幾點走?
尋日d姐姐話遲d要出示會員咭先有折呀,因為要改用條碼喎~

師姐:甜甜地啦,hehe~~

lau2tang 說...

你就好啦~
我等極份生日禮物都仲未到手呀~

Ellen老師 說...

下..昨天我5:55到pokka,還問侍應姐姐趕得切吃tea嗎?我跟朋友傾計至8點才走!哎喲!見唔到你添!

Ellen老師 說...

補充~~老師唔係唔駛做呀!等放工啫

largeheadboy 說...

冇緣千里乜乜乜呀!
咁,要快啲去多幾轉 pokka 先!
係呢,呢部機得唔得呀?我都有啲想買~

maymay 說...

劉鄧:亞明哥儲緊錢丫嘛,遲d俾個驚喜妳呀~~

老師:唔係呀化,我地坐近門口喎,我仲係咁影係咁影添,咁都睇我唔到!埋單後我地上左去買大判燒食,好好味~~

大頭:其實相片質素同ixus70差不多,不過功能多d同屏幕大d,有28mm廣角鏡同4倍變焦,星期一俾你玩下~

Ellen老師 說...

我都有望過下喎~~~你坐係條柱後面呀!

maymay 說...

老師:我坐响入口嘅右手邊,近收銀果度,妳呢?

Ellen老師 說...

我坐係門口直入到尾D沙發位囉!

naruto 說...

個個都有新玩具:(

匿名 說...

用黎旅行0岩晒啦~
依部略縑大部d同重d(以細機黎講)

largeheadboy 說...

影埋個叉電畀我睇下吖唔該~

supageti 說...

話時話,依家 Pokka 果啲藍山一號淡左,無以前咁好味。

p.s. 除非 Canon 搵過第二個代言人,否則我會繼續杯葛佢,哼 ~~

maymay 說...

老師:坐到咁入,唔怪得睇妳唔到啦,我背住收銀坐呀~

naruto:你個花輪同學咪幾好玩囉~~

萊少:旅行老公唔俾用架,要用佢部40D呀。
呢部重過IXUS70好多,冇辦法啦,個屏幕大部機自然大啦!

大頭:影個义電做乜?關你义事....哈哈!
睇呢個網址啦~
http://www.canon.com.hk/tc/Consumer/Product/ProductDetail.aspx?product_id=100179&series_id=28&tag_id=12384

師姐:Pokka藍山咖啡巧貴,如果唔係附會員餐,唔捨得飲呀~
邊個係代言人呀,咁得妳憎嘅,唔通係....梁詠肥?

lau2tang 說...

唔係錢問題,係時機未到唔買住啫~

supageti 說...

其他咖啡我有不良反應,飲咖啡一定要藍山一號,食餐都可以加錢飲。

衰男人伊麵呀 ~ 梁 Gigi 係 Fancl House 代言人,所以我都一定唔用,睇都唔會睇,哈哈。

maymay 說...

劉鄧:咁妳心儀邊隻呢,等我靜靜話俾明哥知先~

師姐:哦,原來係佢。所以話代言人幾緊要呢,canon又少左單生意咯!^^

lau2tang 說...

唔係相機,我想買mini-notebook,但來來去去都未搵到啱心水,太貴又唔想。

supageti 說...

Canon 同 Fancl 損失都好大嫁,哈哈 ~

maymay 說...

劉鄧:winnie果部整番好未?

師姐:抵佢地死,揾埋d咁嘅代言人!哈哈~~

largeheadboy 說...

我今晚爭啲衝動買咗呢部機
sell 屎騷咗部金色限量版又話平一百又送代電 4G 卡~~
不過我有啲唔係咁鐘意佢唔係四四方方。
咁版主你嘅評語係點呀?

maymay 說...

大頭:一個字~{重}!
咪買住啦,星期一研究清楚先囉~
你用開果部唔好咩?

supageti 說...

有人錢多到洗唔晒 …

largeheadboy 說...

想買多部新機囉~~
佢又用同一隻電,方便啲~~

錢係有呀,不過越嚟越少啫 >_<

Ellen老師 說...

今日試用過呢部機,還是覺得sony吧!

maymay 說...

師姐:有名妳叫啦,鑽石黃老五喎!

大頭:呢舊電厚d個喎,睇清楚呀~

老師:尋日睇過sony呀,覺得唔係幾好揸手呢~

匿名 說...

唔好意思,師妹,借個位測試下 ~~ ^^