2009年12月2日星期三

精明{煮}婦

城市超級上回會員特賣日之後,短短四個月,又再來電郵通知大減價,莫非看穿Maymay心事,知道我有很多東東想買?

















明明看見白米貨架上貼有八折告示牌,怎麼付款時祗給我九折?心有不甘,找來職員問個明白,結果當然是成功取回$25.2大圓。大家購物後,記得檢查帳單,免招損失啊。




































購物滿$500,可得$50現金券一張~

















以後要減少外出吃飯,節省節省才行!

22 則留言:

supageti 說...

嘩 ~~ 大出血啊!

largeheadboy 說...

富貴呀!

呢幾日我都喺吉吉島大出血呀!
不過買滿 $500 送 $50 好似你抵啲喎

lau2tang 說...

Maymay,
你換咁多禮劵係愛黎準備封利是俾帥哥呀?

maymay 說...

師姐:
直情係破產啦!

大頭:
邊夠你富貴呀,床下底收埋大把~~
响吉吉島買左乜野呀,有冇幫家姊買鑊呀?
呢兩日會員日,要係會員至有折同埋Q旁架~~

劉鄧:
佢就想呀,D禮券限定今個月底要用晒架喇~~

naruto 說...

真係富婆出巡呀!

maymay 說...

naruto:
我都想係富婆呀~
申請左破產喇,要守行為四年,四年內唔准買煲、買鑊、買刀呀~~~

supageti 說...

忍到四個月,我都話你好野 ~~~

maymay 說...

師姐:
淨係唔買呢幾樣野,四個月一定冇問題~~^^

largeheadboy 說...

我淨係掛住買自己啲野完全唔記得去睇下啲鑊~ :p
不過早個禮拜家姐自己去睇過,但偏偏咁多個鑊做 promote 係嗰個呀姐行開咗,所以無買到。

富婆分一張 $50 畀我地呢啲草根喇~

maymay 說...

大頭:
叫家姐買我紅色果個鑊吖,好好用呀~
想分一張Q旁冇問題,請我打邊爐啦~^^

supageti 說...

師妹果然係精明呀!哈哈!

largeheadboy 說...

紅色果隻唔痴架?幾銀呀?
喂,大x樂去打邊爐都要 $50 位喎~

maymay 說...

大頭:
好似鳴門正經果時咁,唔痴架,七折之後$18XX。
不過唔係成日做七折,要買趁手~~

唔係駛乜要你請呀~^o^

rempei 說...

又買煲????

largeheadboy 說...

$18XX,咁實在太痴喇~

maymay 說...

薯嘜:
上次果個實情係鑊黎架~~

大頭:
你買左之後,就會對佢好痴心架喇,買啦~^^

ROY 說...

我有理由相信你近排d股仔好生性~

maymay 說...

萊萊:
你太睇得起我喇,我炒餸就掂,
炒股呢家野,原全唔入流呀~~

丁丁 說...

WA...May姨...
妳又買煲...haha....
有隻pink好靚ga~

刀.....係咪陶瓷刀呀??

maymay 說...

丁丁:
呢個煲好好用,唔好等開倉喇,快d買啦~
粉紅色要會員至買得架~

係陶瓷刀,非常非常利,我用果時都要好小心。

丁丁 說...

May姨,

咁個煲而家邊度買有折ar??

把刀幾多錢ar???
請問它有乜好呢??

maymay 說...

丁丁:
Citysuper可能仲做緊七折,我唔記得個售貨員話做到6號定16號。

刀正價:大$9xx,小$5xx
堅硬、鋒利、輕、薄、防菌、防銹、無毒素咁話喎~~