2009年12月7日星期一

Maymay小廚

買來新煲新鑊,還得試試它的實力才行,先來試紅色26CM煎鍋,用了一星期,覺得很滿意。

好處是不用放太多油煎炒食物,不易黐底,不易生銹,清洗容易,熱度均勻,聚熱效果良好,烹調時間比一般鐵鑊快,通常祗需細火烹調,節省不少能源,沒有化學塗層,吃得健康。
還有兩點最重要的,就是能夠美化廚房,以及令入廚者快樂!

弊處是價錢太貴及太重,但話說回來,若然不是這麽厚重,就做不到聚熱保溫效果了。

煎三文魚~





























煎牛扒~

















薯仔炆排骨{炆廿分鐘,熄火焗十至十五分鐘,夠淋又入味,以後下班回家都夠時間做炆煮的菜式}~

















清炒高麗菜(1LB)~



























芥蘭炒牛肉~

















煲了一次老火湯,五子毛桃栗子紅棗煲豬展,未夠兩小時已十分濃稠,但忘記拍照。

對這些煲煲有興趣,可參考這裏~
http://hk.myblog.yahoo.com/lecreuset_hk

13 則留言:

largeheadboy 說...

收咗幾多錢佣呀究竟?:p

naruto 說...

我以為最後會話:平時要去sogo,永安買,今日遇到我, 見咁有緣,就大特價賣比你,剩係今日咋剩係今日咋

阿ta 說...

WOW! 好多菜呀!! 我最鍾意食菜。

maymay 說...

大頭哥:
新C坑吖嘛,睇開D啦~~

naruto:
發開口夢呀你~

阿ta:
你唔係鍾意吃鹹魚蒸肉餅架咩?^^
呢隻有機椰菜好好吃,叫你媽子買比你食啦~

supageti 說...

咁細個,炒野好容易飛晒出街 ~~ 仲有,我硬係覺得無塗層既話無理由唔駛點落油都唔黐底又唔生銹既 ~~~ :P

maymay 說...

師姐:
我唔鍾意大鑊架,呢個鑊夠深,好好炒,不過炒超過一斤嘅菜應該會呢hea少少,例如我炒呢碟芥蘭同椰菜就唔會有問題。

呢隻煲係用砂模鑄入生鐵,然後打爛砂模,再用人手打磨及上色。黑色內鍋會塗上一層透明珐瑯,白色內鍋則塗白色珐瑯,唔會對人體有害,但唔可以用鐵鏟,會刮花。

唔係唔駛落油,係落少d啫。凍鑊落油,油滾後才下材料就唔會黐底。

如果用水浸住一樣會生銹,所以用完之後一定要抹乾架。

Ellen老師 說...

喜歡買煲原來係你!

rempei 說...

這新鑊竟可煲老火湯? 看不出的勵害啊!

maymay 說...

老師:
乜你依家至知咩~^o^

薯嘜:
煲湯巧巧味架~~

largeheadboy 說...

四百幾蚊嘅牛扒係咪好味咗呀?^t^

maymay 說...

大頭:
我話係,你都唔信啦,死野~~~

lau2tang 說...

有咗新歡,咁舊愛呢?
個天上野的下場如何?

maymay 說...

劉鄧:
用膠袋包好收埋,留番來炒大鑊野囉,哈哈~~