2009年11月26日星期四

新煮意

生產商說這是個湯鍋,但我決定用來煎、炒、煮、炸、蒸、炆、焗,好精打細算喲!

26CM / 4.1L ~
































































為單調的廚房增添色彩~

















跟我的圍裙好相襯啊~

26 則留言:

lau2tang 說...

呢個係法國牌子,貴嘢黎,好好用架~

naruto 說...

呢舖真係大煲啦!

歐巴桑 說...

用來炆東西和煲老火湯真係一流~~

rempei 說...

呢隻鍋原來可以有咁多功能,網主果然係至精明呀!!!!

lau2tang 說...

Maymay,
呢個牌子ge煲我同你咪係崇光行街見過囉,當時我想買,但就嫌重要拎,無買到!
畀條link你睇吓點樣保養個煲。
http://www.wretch.cc/blog/MuiMui/20281071

maymay 說...

naruto:
都唔夠你個頭大,針壞腦呀你~~

歐巴桑:
啱啱買返來,炆同煲都未試過呀,
你都有用呢隻煲牙?

薯嘜:
我博大霧架咋,嘻嘻~~

劉鄧:
我都係咁樣開鑊架,唔該晒~
等我用耐d先,好用再話過你知呀吓~^^

maymay 說...

今晚同法國返來的親戚食飯,傾開呢隻煲,佢話法國都唔平得過香港喎~~

supageti 說...

我淨係知依隻牌子既煲重到無倫 ~~~

largeheadboy 說...

痴唔痴呀呢隻?
舊嗰隻仲要唔要?:p

maymay 說...

師姐:
所以唔好買太大個囉~

大頭:
第一次用好似你咁,痴痴地,第二次煎三文魚已經唔黐喇~~

要又典?唔要又典?

naruto 說...

我個頭大?出名細架喎

roy 說...

同條圍裙有幾襯呀又......

丁丁 說...

May姨,

呢隻牌子係廚具之中嘅LV,
我都想買,不過太貴喇,就算開倉價都覺得貴,所以我儲定彈藥,等出年開倉..HAHA...

d人話如果用得好,可以用到好多年喎!!!

maymay 說...

naruto:
因住俾醫師愈針愈細呀~^o^

萊萊小朋友:
留心聽maymay老師講解一次:
個煲顏色係櫻桃紅,條圍裙有紅色小櫻桃,呢d就叫做"襯到絕"嘞,明白未~~~

maymay 說...

丁丁:
我都鐘意左好耐,一路都唔捨得買,星期日同姨丈行sogo,原來做七折最後一天,咪即刻買囉~

我唔鐘意排隊,又要同人迫,開倉都唔駛預我呀,你出年買埋我果份吖唔該~^^

supageti 說...

師妹間屋擺唔落鋼琴係因為擺左好多煲煲同鑊鑊,哈哈 ~~~

maymay 說...

師姐:
我仲想呢....買多個小的,hehe~~

lau2tang 說...

果然係煲神!

小妹 說...

下次不如買心心型果個,好鬼cutie架!

maymay 說...

劉鄧:
買個煲仔之嘛,又典算係煲神呢~^^

小妹:
心心型我都好鐘意架,不過太太太細,唔符合精明師奶原則啊~~~

supageti 說...

粉紅色好呀,夠浪漫呀 ~~~ ^o^

maymay 說...

師姐:你都買番個吖~~

naruto 說...

心腸歹毒呀你

naruto 說...

咦!意粉話個煲係粉紅色??????

紅成咁都粉紅,要捉佢去針下

maymay 說...

naruto:
淨係毒你

師姐叫我買個粉紅色,唔係話呢個係粉紅色,針懵左呀你~~~

supageti 說...

不愧係師妹,我都覺得有人畀針到 short 左 ~ 哈哈 ~~