2009年12月21日星期一

開會180分鐘

有日收到屋苑互委會寄來的維修工程標書,全是仟萬位數字,把我嚇了一跳!

平素祗顧吃喝玩樂,一般數拾萬元的少數開支,那管他的;但此時此刻,二仟八佰萬管理基金將被{一鋪清袋},那裏還可置身事外?






















昨日午飯後,約同左鄰右里,到屋苑內一所中學禮堂,參與特別業主大會,一開便是三小時。

















與會有負責勘探維修的顧問公司、大廈管理公司,律師、互委會主席,當然還有少數出席的業主(據統計:昨日出席業主有317位,佔全苑業戶14.6%)。

今次開會目的,本來是表決贊成或反對維修工程,以及投選標書。可是通知書內容完全欠缺透明度,究竟每個維修項目費用多少?每戶要額外支付多少?日後管理費會增加多少?沒有半個數據可依。不知顧問公司及主席是沒有經驗,抑或故意想把大家蒙混過去,從中取利?

多得部份業主做足功課,多個問號,會上一一提出,過程難免有點激動,但秩序依然良好。最後由律師宣佈將會期押後,待顧問公司將數據列明,再通知下次開會時間。

其實屋苑樓齡已過二十,外牆剝落滲水,維修在所難免,祗希望主持者本著良心辦事,別把大家多年積蓄平白浪費,功德無量矣。

19 則留言:

丁丁 說...

呢d咁大嘅數字,我做銀行果時都好少見~

rempei 說...

最平跟最貴的標書竟可相差超過一倍,真係要睇過份break down先可客觀地估量!

largeheadboy 說...

你好有心啊!呢啲會我通常都唔會理~
同埋哩,基金啲錢累積得多了,總會引起些麻煩。

lala 說...

我都開始有o的驚,聽講我o個度過年前會開會.

maymay 說...

丁丁:
近幾年材料價格上漲,加上人工亦唔平,一般大維修工程都一定以仟萬計架。

薯嘜:
唔係咁樣,點令大家覺得二仟幾萬果間係最抵吖,純綷係顧問公司嘅掩眼法啦~

大頭:
想唔理都唔得啦,我地呢d老人家,唔拎得幾多次錢出黎架咋!
我地互委會成日俾人話歛財,又多左個反監察委員會,一向多是非,所以我平時唔會去開會囉~

maymay 說...

lala:
你到時真係要睇清楚至好呀,維修工程個銀碼唔講得少架~~@@

naruto 說...

唔呃你呃邊個吖,呵呵呵

lau2tang 說...

我上一手主席都係因為歛財,被人叮走咗,依家呢個新主席,暫時都幾均真,所以我地都好放心!

maymay 說...

naruto:
我俾人呃,你駛唔駛開心到唔瞓覺呀,兩點都唔瞓,神經有病~~@@

劉鄧:
其實主席都係義務工作,本來應該多謝佢地,但係有人心術不正,乘機取利就真係唔啱!

naruto 說...

我玩scrabble上左癮,兩點係啱啱玩完

rempei 說...

我覺得:
最平個幾間肯定工程期間要加呢加路,最終起哂資,最貴那間可能亦是最平個幾間的姊妹公司,純粹幫人開路!
都係那句,所有エ程項目、用料牌子(如有)、分期項目交費、延期交收遲款、等等....必須不要怕麻煩小心列明清楚,魔鬼一般都是藏於細節裏

maymay 說...

naruto:
小心變熊貓眼呀~~

薯嘜:
有d街坊係行內人,佢地都話其實係幾間公司分餅仔,判上判。
錢就一定要俾架嘞,唯有希望佢地做好d啦,唉!

ROY 說...

其實十八間入面好大機會只係幾個老闆...
咁大project真係要搵d專業同信得過既人跟先得~

maymay 說...

萊萊:
已經有好多人跟緊,主持人今次應該唔敢亂黎~~

Ah ming 說...

最尾果兩間公司據我所知是堅概…
如果是成個屋苑的維修、伍仟幾萬唔出奇(究竟你果樹有幾多幢樓?)、呢兩間都是大公司、正所謂大雞唔食細米、要佢地同人鬥平爭生意係無可能、點解會貴咁多呢、或者講其它公司平咁多、除開物料成本、大公司在監管方面會做得比較好、例如科文會是比較有經驗(人工高的!)、人數足的、跟野會跟得緊的、工人的技術會好的(請多的大工)、工時會合理的;相反細公司點解會平的、一方面請少的大工、用多的中工同細工、二來儘可能縮短工期、但求快快手攪掂(唔知重會興幸咁快手!)、質量就貴客自理、三來減省監管人員、甚至乎一人睇幾個site、本來應該日日出現的人、隔幾日至出現、甚至乎只是開工同完工至出現…
由於資料有限、我只能教你睇幾樣野:一、工期是否合理、一般外行人梗是覺得愈快攪掂愈好、但如果太過快完工未必是好事、除咗比較價錢之外、可以睇下預算工期、太短的要小心!
二、駐場科文、有無列明工程期間有幾多人員駐場、是的乜人?會唔會日日唔同?有無簽到部?有無投訴電話?有乜事起上來可以搵邊個?地盤總負責人是乜水(最好有埋專業資格!)
三、有無條文約束工人、例如規定著制服、唔著會唔會罰、唔可以講粗口(咪笑呀、的有規模的大公司是真是會規定唔可以講粗口架!)、唔可以隨地吐痰、唔可以隨處大小便、唔記得關水喉會點賠…
其實照牌面睇、我估三仟伍佰萬都走唔甩!

maymay 說...

亞明:
好詳細,唔該晒~~

Ah ming 說...

重有一樣講漏咗、就是睇埋完工後的保養期、當然愈長愈好、不過通常都是同價錢成正比!同樣、保養期太短要小心、分分鐘變咗關人個關。

lau2tang 說...

我初初都以為個主席係義務,但後尾睇番個財政報告,原來佢每個月有出番一筆叫做車馬費ge錢,你話佢係咪......

maymay 說...

劉鄧:
我地果個都好似有出車馬費喎,等我下次睇清楚份報告先~