2009年12月25日星期五

聖誕快樂


~ Merry Christmas ~

17 則留言:

ROY 說...

祝maymay
聖誕開心~ 事事順利~

naruto 說...

merry christmas

Ah ming 說...

聖誕快樂!

maymay 說...

多謝萊萊、鳴門、亞明,聖誕節大家都玩得開心d啊!

largeheadboy 說...

同安哥過個 sweet sweet 聖誕啊!

lala 說...

Merry Christmas!

maymay 說...

大頭:
你都要過得sweet啊~^^

lala:
多謝您~~

supageti 說...

祝師妹同安安日日都咁開心!^^

Rempei 說...

預祝新一年股匯齊升,落注必勝!

maymay 說...

師姐:
多謝越洋祝福~

薯嘜:
呢個係你個夢想喎~^^

Rempei 說...

難道你唔想咩???

匿名 說...

本人準備清倉搬家,家中現有若干麵包超人收集品(我唔敢講係收藏^^),不知網主有興趣領養嗎?

LaLa

匿名 說...

點解冇私人留言???而家係人都知我搬屋 ......

LaLa

maymay 說...

lala:
我家麵包正一日一日長大,maymay屋企細,就黎無法容身。@_@
多謝lala美意,帶埋麵包去新居啦~^^

(我呢樹冇私人留言設定架)

maymay 說...

薯嘜:
想到發燒^o^^o^

lala 說...

我唯有囉去救世軍啦.

maymay 說...

麵包做左孤兒,好可憐啊~>_<