2009年12月14日星期一

地雷也

星期六跟網友提早做冬,竹戰前偕大頭帥哥先來吃個午飯,記得早時經過尖沙咀一家壽司店,門面看來很地道,決定一試。

















裏面原來很細,燈光昏暗,餐檯坐位十個,吧檯坐位約四至六個,店員及師傅共四人,都很年輕。午市套餐祗有四款,沒有壽司套餐,我們都選吃$88的特選魚生飯,店員說加十元有五片三文魚,加了,但心知不妙,正宗料理店那來這個做法!

食物上的頗慢,所謂「特選」魚生都切成條狀,飯不夠軟糯,味噌湯不熱,前菜及薑則不錯。

















這次又踩地雷,飯及魚生我都無法吃完,帥哥好衣食,光了。

附餐沒有咖啡或雪糕,來了兩個半邊橙,二人看見都不禁笑了出來!

































我們入坐時有兩位客人在吃著,接近結帳時再多來兩個,如此下去,恐難以為繼!

竹戰後在佐敦金山海鮮酒家飯晚(請看萊blog萊
),互送聖誕禮物,飯後再來八圈,盡興而歸!

13 則留言:

largeheadboy 說...

$88,係咁上下喇。如果有杯琲就可能好啲,不過杯琲質素又唔知點~

lau2tang 說...

乜打到八圈咁多咩?
電動果然係唔同!

rempei 說...

要在香港找到一間日式"飯堂",真係絕難啊!

帥哥是否好衣食我就唔知,唔蝕底就肯定是!

naruto 說...

點解有橙要笑?幾健康呀?

都唔係好地雷啫,見個title寫住地雷,急急嚟睇,都唔係講地下踏果隻:(

largeheadboy 說...

地下踩嗰啲會死人架~

喂,薯嘜哥,唔好破壞我個美好形象喎!

小頭 說...

哈哈,以為 maymay 吃了正宗地雷也炸蝦飯團,原來是踩予地雷 ^^

maymay 說...

大頭:
如果冇左海膽,祗值$48。
請問呢位老輸:「琲」同「啡」係咪同義架呢?

劉鄧:
實情我都唔知打左幾多圈,段估架咋~^^

薯嘜:
唔好貢樣話佢啦,午飯後佢請我飲左啡,好闊佬呀~~

naruto:
因為我地打完邊爐都係送呢款橙,冇諗過日本料理都會貢樣囉!

想踏就落街啦,呢度冇架。

大頭哥:
放心,幫你澄清左喇~~

小頭:
真係有地雷也吃就好咯~
呢間野門面好似低調高級日本料理咁,比佢欺騙左添,激氣呀!

largeheadboy 說...

我崇日吖嘛,日本仔寫珈琲架嘛~

maymay 說...

大頭哥:
咁你要繼續請我飲琲,薯嘜哥就唔會話你唔肯蝕底啦,係咪~^o^

lau2tang 說...

大頭哥,
我又要你請飲琲~

largeheadboy 說...

禮拜六我請飲琲!sa 下冧先~

maymay 說...

一杯琲就想作罷?!
冇18件自選壽司,唔好再同我講野呀)))))))

largeheadboy 說...

畀夠廿件你又點話~