2009年8月6日星期四

鎖定目標

前幾天收到City Super電郵通知,5/8及6/8下午五時後乃會員之夜,超市食品有八折至九折優惠,另購物滿五佰元再送五十元現金券一張,剛好心裏有些食物想買,於是鎖定目標 ~ 梅酒、羊扒、日本米、牛肝菌。

昨天下班後相約亞安,一同到Pokka Cafe吃過下午茶餐,便往樓上City Super,向目標進發。為了避開人潮,我倆以極速搜購貨物,並成功換取五十元現金券兩張,最後吃件紅豆大判燒,才滿足地捧著戰利品回家。
























15 則留言:

rempei 說...

大豐收喎!

supageti 說...

我都好耐無去 city super lu ~~

maymay 說...

薯嘜:
不過荷包大出血呢~^^

師姐:
我地尋晚買緊野果時,都有講起你唔知有冇黎呢~~

lau2tang 說...

真係大豐收之餘,又大出血囉~

Ellen老師 說...

強~~~~

maymay 說...

劉鄧:
尋晚乜都想買,不過好重,攞唔到咁多,如果唔係,嘔血都有之呀~~

老師:
購物呢家野,典夠你黎呢~^^

largeheadboy 說...

真係去中部喎似乎!

下次一齊飲梅酒喇~

maymay 說...

關中部乜野事呢?唔明~~

飲梅酒好呀,你請~^^

Ellen老師 說...

有本中部書嘛~~

maymay 說...

嘩,大家真係眼利呀!

丁丁 說...

最貴應該是米 & 梅酒啦!!!

maymay 說...

丁丁:
啱左一半啦,其實梅酒、羊扒、牛肝菌係差唔多價錢,包米祗有2公斤,所以唔係好貴。

largeheadboy 說...

我地呢啲不嬲都八八卦卦架喇
我仲留意到有盒餅仔喎~

ROY 說...

難得citysuper有減價喎...
查實張咭點申請架?

maymay 說...

大頭:
正一八卦公呀!

萊萊:
印象中好似一年減一次(祗限會員),
我張咭係沙田店開張時申請嘅,依家有冇就唔知lu,下次去開幫你問下啦~