2009年8月5日星期三

吃蘋婆

大家有吃過{蘋婆}嗎?

蘋婆又名鳳眼果,花朵聚生,如燈籠,果實外殼橙紅色,成熟後裂開如鳳眼,因而得名。蘋婆果肉黃色,味微甘,質如白果,具健脾止瀉功效,可煮湯或做菜。

小時候隨母親逛街市,看到橙紅色的外殼,煞是漂亮,我好喜愛。母親也有用蘋婆煮菜,很多時還會用水煮熟給我們作口果吃(跟煮栗子一樣)。不知怎的,長大後已很少見得到,並且已在家中絕跡,漸漸就把這種植物遺忘。

上星期老闆送了一袋給我,又勾起我童年回憶,星期天用來做了一道{蘋婆炆雞翼},好吃,感覺很特別。
















{下列圖片從網絡下載}


























14 則留言:

rempei 說...

你老闆真係幾有你心喎~~

又~~我原先托某"日本通"買番支膏還俾你,可惜傳說話揾唔到,睇來要再爭住先喇~~

maymay 說...

薯嘜:
老闆知我為食吖嘛,hehe~~

送俾你架,唔駛還呀~

supageti 說...

依啲係古老餸,後生既一定唔識。哈哈 ~~

不過我都係得個知字,未食過。:P

丁丁 說...

真係未聽/見過喎,我又知多d喇~
hehe~

largeheadboy 說...

第二張相以為呀 ET 哩埋咗喺樹林中添~

maymay 說...

師姐:
聽講大埔街市有得賣喎,快d去買黎見識下啦,後生女~~^o^

丁丁:
上網看下啦,蘋婆樹長滿果實真係好靚架!

大頭:
好得意,所以我下載俾大家睇囉~~

娜娜 說...

阿媽鍾意烚熟就咁食,我覺得好似雞蛋,都好耐冇食過.

supageti 說...

師妹:依味野我唔多好呢 ~~~ ^^

rempei 說...

係~~早講嘛~~搞到我心掛掛,哈哈~~

maymay 說...

娜娜:
原來你都食過呀~
我覺得似鵪鶉蛋^^

師姐:
唔食都冇損失,栗子仲好食呢,不過就有古老情懷囉~~

薯嘜:
都冇叫過你還啦,傻佬!

ROY 說...

聞所未聞呀~

maymay 說...

萊萊:
你咁青春又典會見過呢~^o^

lala 說...

阿媽真係買左,殼好難剥!

maymay 說...

娜娜媽咁叻嘅,咁都買到~
我果日都差D到手呀!