2009年8月13日星期四

驚弓之鳥

病徵祗有輕微咳嗽、喉痛及少量鼻水,但看一次醫生便換來大包藥物。

沒有發燒頭痛,但有退熱止痛片;沒有鼻塞,但有通鼻丸;消炎消腫藥有兩種,止咳也來藥丸藥水各一,抗生素自然也不能少了,點算一下就祗欠特敏福,醫生是否已變成驚弓之鳥?

大家數數我一次要吃多少粒藥~

21 則留言:

supageti 說...

好得人驚呀!!

ROY 說...

唔係化!?
依個乜醫生黎架......

largeheadboy 說...

有無咁誇張呀?食得太多唔好喎
同埋醫生一定收得你好貴喇!

Ah ming 說...

咁你重唔快的去政府醫生處食番的特敏褔!

lau2tang 說...

畀多的藥,收貴啲嘛~

maymay 說...

師姐:
我都俾佢嚇親呀,兩聲咳都要吃十種藥!

萊萊:
呢個醫生我睇開架,以前都冇俾咁多藥嘅~

大頭:
唯有選擇性食藥囉,冇鼻塞駛鬼食通鼻丸咩!
咁又唔係好貴喎,不過唔明佢做乜俾咁多藥啫?

亞明:
你幫我排隊吖唔該~~

劉鄧:
平時一般$220,今次$250,
真係想問佢要少D藥收平D得唔得?

rempei 說...

呢排神秘任務太忙吧,多點休息啊!

小妹 說...

maymay家陣應該沒事了吧? 今天有出去品嚐美食嗎?

maymay 說...

薯嘜:
其實秘密工作真係幾辛苦架!

小妹:
已經好番好多喇,不過仲有兩聲咳囉~
今朝打完波之後就開始閉關,冇出過街呀~~

丁丁 說...

May姨,

保重呀!!!
記得飲多d水~
食9種藥咁多,如果唔同時間食,就真係人都癲!!!

丁丁 說...

May姨,

仲有想睇"Tea buffet"d美食,記得要login後先至睇到ga~

maymay 說...

丁丁:
犯左大忌,有病唔應該做運動,我仲連打兩日波,今日咳多左,又頭痛添!

好在尋日冇同你地吃自助餐,否則個病又嚴重D~~

rempei 說...

我今朝開始有D 喉嚨唔舒服,唔知係咪因為你~~~

maymay 說...

薯嘜:
關我乜事呀,你坐到冇雷公咁遠,係都係劉鄧中招先啦~~

丁丁 說...

May姨,

等妳好返再同妳去食過吖,順便可以問妳旅行嘅o野,hehe~~

妳尋日食咗乜野生果,令妳咳得勁咗ar??

maymay 說...

丁丁:
尋晚吃左車厘子同蘋果,好好味,哈哈~
下次記得提我帶旅遊書俾你呀~~

丁丁 說...

May姨,

咳...真係要忍口呀,只可以食apple咋(瑤瑤個醫生話ga)~

知道.....不過我今日終於忍唔住手買咗一本呀~~

maymay 說...

丁丁:
做乜咁心急呀,買左邊本呀?
我今個禮拜攞俾你啦~~

丁丁 說...

May姨,

無法啦...沖繩果本睇到d紙就嚟甩喇,所以咪快手買咗長空出版果本睇住先囉,hehe~

maymay 說...

丁丁:
我就係想借長空北海道俾你喎~~

丁丁 說...

OH....NO........乜咁橋ga....
唔緊要....妳可以借其他資料俾我參考...