2009年8月19日星期三

PK了

十多年前一次追巴士,跌倒了,巴士故然沒有趕上,左手無名指的韌帶卻因此而撕裂,經治療後至今仍無法挺直,尤幸活動能力不受影响,當時曾跟自己說過,從今以後不會再追車了。















十多年過後,教訓早已淡忘,今早上班途中,老遠看見巴士已經到站,隨即拔足狂奔,將近走到巴士門前之際,右腳踫到石躉,向前仆倒了!

旁邊一位女士及剛巧也在附近候車的朋友,把我扶起來,眼尾瞥見司機是有停車等我的,但我顧著整理傷勢,沒上車,當然,巴士很快便已開走。


跌下時手掌擦傷,流了少許{蚊飯},又有賴牛仔褲夠厚,膝蓋沒擦損,但還是撞瘀了一片,骨也應該沒事,因為很快我又回到公司,照常工作。

指甲內出血~















手掌流血~















手肘擦損~















膝蓋又瘀又痛~

















記住、記住,以後、以後,不‧要‧再‧追‧車!

20 則留言:

小妹 說...

哎唷, 好傷, 鄧你痛呀!
死...我一星期追三天巴士起碼...
追到阿司機會自動再開門俾我...

largeheadboy 說...

好肉痛呀好心痛呀!
咁唔小心架~
不過哩,車仍要繼續追架~

lau2tang 說...

你唔好一見巴士,就諗住安哥係車上面先得架~

supageti 說...

陰功囉 ~~~ 以後記住唔好追車喇 ~~~

maymay 說...

小妹:
千祈、千祈唔好追車,仆倒你就知味道呀!

大頭:
好痛呀!
都話唔會再追咯,好在冇跌親d老骨頭咋~~

劉鄧:
如果係安哥就唔駛追啦,佢一定等我架~^^

師姐:
唉,以後唔敢喇!

galaxy 說...

都幾傷喎, 我以前追船都試過「炒」, 所以以後都唔追車或船 !

rempei 說...

嘩~~都好傷喎~~
下次打羽毛球時走動多D,當練練下身手喇!

maymay 說...

galaxy:
其實我都好耐冇追過車喇,一追就出事!

薯嘜:
估唔到原來最痛係手指公,掂下都痛!

丁丁 說...

May姨,

見到妳咁都知道妳當時仆得幾勁吓!!!
真係見到妳d相都痛ar....
下次妳唔好再追bus喇....記住~記住~
希望唔會有第3次啦!!!

May姨丈見妳咁有咩反應呀??

maymay 說...

丁丁:
姨丈見我跌成咁好心痛呀,幫我搽去瘀藥膏囉~^^

Ellen老師 說...

你返到公司都無咩野做啦!追咩鬼巴士呀!老友!

小彭 說...

擦傷下無咩事都好彩, 真係小心d呀!
真係唔好追巴士啦, 我覺得好核突下...
有次彭媽唔知係追車定趕過馬路pk, 比我知道鬧到佢呀...

Ah ming 說...

追車、對我來講已經是力不從心的一回事…

maymay 說...

老師:
咪係囉,犯賤呀!
果日見到架巴士,乜都冇諗,本能上係咁跑呀跑,終於咪pk囉~~~

小彭:
上次爭d連手指都斷埋,今次算係輕傷啦~
你講得啱,真係乜儀態都冇晒(雖則平時都冇)~^o^
彭媽幾廿歲,叫佢唔好咁勇呀~~

亞明:
我係衰在有心有力吖嘛,哈哈~~

小頭 說...

好痛呀,小心,下之真係唔好再追啦。
自從有一次下雨避雨跣低發生〈股災〉,我以後都不敢下雨天快跑,情願淋濕!

maymay 說...

小頭:
唔會再追架喇,落雨濕濕就更加唔會啦,
驚驚呀!

ROY 說...

都跌得好傷喎......
不過有安哥擦藥膏都彌補番d啦...
我建議食番幾餐好既慰勞自己~

maymay 說...

萊萊:
呢舖真係甘,吃多多都補唔番呀,除非你請啦,hehe~~

naruto 說...

論盡架!以前我成日都追車,試過飛左個電話出嚟,而家少D啦,情願遲到都等下一班

maymay 說...

naruto:
飛左個電話出黎!即係有冇PK呀?