2009年5月3日星期日

三連休

五‧一
打完波‧打牌‧勝!~

















五‧二
剪頭髮‧V字腳~

















五‧三
嘆完茶‧嘆咖啡~


17 則留言:

largeheadboy 說...

嘩,有人出千呀!
剪頭髮準備飛喇?:p
呢間星巴克有樓上雅座,好正,樓下我覺得逼咗啲。今日下晝我就去咗你對面灣仔碼頭的星巴克,少好多人~

supageti 說...

大贏家呀!

依個假期我覺得好舒服,好正 ~~

maymay 說...

大頭:
問你下次仲夠唔夠膽同我打,嘿嘿~~
原來我個髮型師同我同一日番香港呀,不過佢飛東京~
我尋日坐樓下露天座位,望住個海吹住海風,舒服到差d瞓著~^^

師姐:
我三連勝呀!
三日假期眨眼就過,唔夠喉呀)))))))))

lau2tang 說...

望住一張張似曾相識的廿蚊紙,我無說話好講!

maymay 說...

劉鄧:
哈哈,果日輸自摸都輸C你啦~~
下次俾機會妳復仇呀吓~^^

lau2tang 說...

唔使啦~
今日一隻2689就幫我收復不少啦~

naruto 說...

哇!影後呀

maymay 說...

劉鄧:
厲害呀!諗住長揸定短炒呀?

naruto:
我不嬲都係影後黎架啦~~^^

lau2tang 說...

我個同學話呢隻嘢可以長揸喎~
不過我就會睇吓個走勢先,但呢隻嘢肯定係一隻大上大落當炒股,一定要食定驚風散先~

rempei 說...

2689我都覺得有前途喎!

maymay 說...

劉鄧:
大上大落我受唔住刺激呀,
祝妳好運!

薯嘜:
長線應該冇問題,不過而家係近期高位啊~

naruto 說...

哇!呢個blog真係變化萬千,突然變左財經台。。。

maymay 說...

naruto:
哈哈,講財經好過講c啦~~

naruto 說...

我記得有位名人同我講過,做邊行唔緊要,最緊要做到最top嗰個。。。

講C都係

maymay 說...

naruto:
咁我封你做[C皇]啦~~ ^o^

rempei 說...

Maymay,我先出發喇,一星期後機場見!

maymay 說...

薯嘜:
玩得開心d呀!
我諗到時應該係一齊等行李呀~~^^