2009年5月27日星期三

追蹤者失蹤了

今天發現網誌內追蹤者欄不見了,現在重新裝置,就祇餘下四位追蹤者。

大家有否留意到這情況是何時開始的呢?


7 則留言:

supageti 說...

咁原本有幾多個?

maymay 說...

師姐:
我冇記性,唔記得本來有幾多個,不過最少有老師啦,好像還有Galaxy~

largeheadboy 說...

我不嬲都唔覺你有整到追蹤出嚟喎
呢度我無問題呀

supageti 說...

咦,係喎 ~ 師妹同劉鄧一樣係無整追蹤者,遊記果度至有。

我係晌你地既導覽列度 click 追蹤網誌訂閱你地兩個既 blog 嫁。

maymay 說...

唔該晒大頭哥同師姐!
我真係大大大懵呀,原來遊記果邊先有追蹤者欄,攪錯晒,唔好意思呀~~

naruto 說...

呵呵!開個主題出嚟,原來係攪錯

呢篇睇得好開心呀

maymay 說...

naruto:
失心瘋呀你~~