2009年5月25日星期一

酒心糖

多次到北海道,對六花亭這個名字毫不陌生,它的菓子相信很多香港人都已品嘗過,本人覺得是太甜了一點,所以今趟旅程都沒刻意購買,即使在其帶廣本店也祗是入內一巡而矣。
反而往後在札幌站一家記念品商店,看到連本店也沒銷售的酒心糖,別緻可愛,隨手買了數盒做手信,現在是後悔買得太少,因為包裝設計方面,光看都值回票價,幸好留了一盒給自已,未有收到的朋友,就在網上一同欣賞吧!


外層包裝花紙~
















中層紙盒~
















內層圓型鐵盒~
















成份~
















吃不出那粒是梅酒心~






























































告訴大家,我仍然覺得這粒糖太甜!

16 則留言:

supageti 說...

好似波子棋 ~~

ROY 說...

波子棋呀~~
留番d今個星期六啦~

小彭 說...

好靚呀~
係硬糖定軟糖黎架?

maymay 說...

師姐:
就係因為似波子棋,吸引左我買囉~

萊少:
我雪本落雪柜,如果拎出街會溶架~

小彭:
個質地係估佢唔到架,保留神秘感,等大家有機會自已試下~^^

rempei 說...

我好榮幸地能試到六花亭這款糖果,真係由包裝紙、外包裝紙盒、到鐵盒!內容更加唔駛講,真係估佢唔到!
Maymay,感謝您!

largeheadboy 說...

唉,熊仔熊仔
我地無得試啊!

maymay 說...

薯嘜:
雪凍佢好食d架~~
我都感謝你嘅手信啊!

大頭、熊仔:
未能做到一人一盒,我都好遺憾呢!
下次補番呀吓~^^

ROY 說...

抗議!抗議!

邊個係熊仔??

largeheadboy 說...

> 雪凍佢好食d架
仲要講埋啲咁嘅說話刺激我
熊仔我地好可憐啊~ >_<

supageti 說...

其實我幾鍾意六花亭既士多啤梨朱古力,可惜已經 quota 用晒 ~~~ :p

maymay 說...

萊少:
你問大頭哥啦~

大頭:
有幾可憐呀,唔食粒糖會唔會餓C呀~~

師姐:
早D講吖嘛,唔食買盒俾你擺下都好吖~^^

supageti 說...

唔得 ~ 咁浪費 ~~~

p.s. 士多啤梨朱古力包裝好似盒雪糕咁,係咩特色。

maymay 說...

師姐:
擺擺下就會食埋佢架啦,點會浪費呢,哈哈~~

ROY 說...

熊仔係咪輕鬆弛熊呀?

公司好似有果個盒喎~

lau2tang 說...

Maymay,
邊有唔甜ge糖架!
你個要求係咪過份咗少少呢? ^b^

maymay 說...

萊少:
咪就係個至愛鬆弛熊囉~
你公司果個係乜野盒呀?六花亭?

劉鄧:
冇過份呀,真係甜到溜架!
雖然雪凍左就冇咁甜,但係我地都啜左酒之後番d糖出黎呀~~

(原來黃色係梅酒^^)