2009年5月17日星期日

回家了


爽呀! !!


32 則留言:

supageti 說...

嘩!正呀!

supageti 說...

Welcome Home! ^^

maymay 說...

多謝師姐!
呢個景色,小時在砌圖上才見得到~^^

largeheadboy 說...

你就好喇,咁爽!

largeheadboy 說...

係喎,有無同著嘜相遇呀?

lau2tang 說...

看來滿載而歸了~~

小彭 說...

轉眼又一個星期囉喎!
好舒服, 好想去草地野餐呀!

lau2tang 說...

香港咁熱,係咪好唔習慣呢?

Ah ming 說...

你就爽喇

maymay 說...

大頭:
我九點已經攞埋行李,應該早到過薯嘜,見唔到佢呀~

劉鄧:
香港又濕又熱,真係想C咁滯!
不過北海道都仲係好凍呢~~

小彭:
開心嘅日子眨眼又過喇~
我勁鍾意呢片草地呀!

亞明:
係呀,真係好爽呀,可惜聽日又要返工lu~

rempei 說...

maymay,我成11時才到港,班機唔知咩野事要等10個客,搞到delay左超過1粒鐘!

我今次搞到成身傷哂,陰公~~

Ellen老師 說...

其實你2個係屋企隔離下先出街好喎~~

largeheadboy 說...

係喎,聽日唔好返工添呀!^t^

ROY 說...

除左背囊果張好d喎~
好彩你地同薯嘜都唔係去阪神0者...

maymay 說...

薯嘜:
我地班機超少人,乜都唔駛排隊,好爽啊!
有冇收到我個短訊呀?
做乜事成身傷晒呀?

老師、大頭:
我都想隔離唔駛返工呀,哈哈~~

lala 說...

快o的有遊記,唔好好似我咁懶!

maymay 說...

萊少:
揹住背囊先似去旅行吖嘛~^^
回程坐機尾,得廿幾人,我地周圍坐位都吉,都費事戴口罩~

maymay 說...

lala:
俾我懶多一陣先啦~^^

丁丁 說...

may姨:
真係好爽喎!!!
如果加多一隻貓/狗就更加好!!!

好多謝您嘅手信,好鍾意呢!!!

maymay 說...

丁丁:
我响啤酒園都見到三隻超可愛狗仔呀~

手信小小意思,唔駛客氣~^^

galaxy 說...

張相好有詩意

maymay 說...

galaxy:
我都有咁嘅感覺,hehe~~

supageti 說...

孭背囊果張靚啲 ~~ ^^

maymay 說...

師姐:
我都係咁話,不過做頭像個人就會好細粒,所以就揀左另一張做頭像囉~

largeheadboy 說...

孭背囊嗰張個張坐得自然啲
無孭嗰張就僵硬咗啲~

maymay 說...

大頭:
無孭背囊果張好似虎背熊腰!
呢個系列影左三張,有一張係回眸一笑架~^^

naruto 說...

影後今次影側左

小彭 說...

咁幾時出埋第3張呀~ ^^

maymay 說...

naruto:
影後唔易做,呢期輸左俾四奶奶~^^

小彭:
回眸一笑梗係留番俾唐伯虎睇啦,哈哈~

supageti 說...

回眸一笑係俾唐明皇嫁 ~ 哈哈 ~~

largeheadboy 說...

我要正面正面!

maymay 說...

師姐:
周星星套攪笑版係唐伯虎架~^^

大頭仔:
正你個頭,咪攪事呀仔!