2009年4月30日星期四

白石溫麵

今晚煮了劉鄧送贈的白石溫麵,意想不到的滑溜,吃進嘴裏,完全是享受!

下次可以再送我一盒嗎?
































依照指示,三分鐘有得食~

















看得到的滑脫脫~

















王將餃子也相當不錯~


10 則留言:

Ellen老師 說...

呢盒麵都好耐喎!

supageti 說...

餃子好燶呀 ~

rempei 說...

行程ready哂了嗎?

小妹 說...

呢餐好正! 合晒我胃口哦~

lau2tang 說...

應該話下次自己去買返黎食嘛~

largeheadboy 說...

好想食餃子啊!

咦,咁點解我無留意團長買呢隻麵嘅?

lau2tang 說...

我買麵時,你都仲未報到~

maymay 說...

老師:
唔係好耐啫,都未過期~^^

師姐:
今次冇用易潔鑊煎,一時失手添!

薯嘜:
已經準備就緒,多謝你的資料!

小妹:
簡簡單單,都好好味啊~

劉鄧:
我都想自已去買呀~~~

大頭:
王將餃子一田有得賣架~
你走寶喇,下次買盒過你呀吓~^^

rempei 說...

客咩氣吖~~如果我地有緣在回程時在機場內碰上,我介紹我太座俾您識~~

maymay 說...

薯嘜:咁我介紹亞安你地識啦~^^