2009年5月8日星期五

追蹤太陽

星期日便要啟程到北海道了,上網查看天氣,知道札幌下個星期有幾天都密雲有雨,於是立即更改行程,一於跟著太陽走,買張北海道鐵道周遊券,那裏放晴便到那裏,好爽啊!

15 則留言:

lau2tang 說...

計我話,有得去玩實爽架~
祝日日都曬到變蕉~

supageti 說...

唏 ~ 果啲天氣預報唔係好準既 ~

五月北海道點曬都唔會變蕉啩?哈哈 ~~

祝你地順利順利!開開心心!

maymay 說...

劉鄧、師姐:
睇怕今次都唔會變蕉咯,唔落雨都偷笑啦~^^

小彭 說...

天氣預報呢d野會成日轉個喎, 要跟緊d!
祝你地旅途愉快, 開開心心, 滿載而歸呀!

supageti 說...

執好行李未呀?

順風順水喇!^^

maymay 說...

小彭:
多謝妳,我到時會留意天氣報告架喇~~

師姐:
啱啱執好,多謝~~

lala 說...

聽日去北海道?聽日要scan Ex-Cafe比你!

lala 說...

... 個袋仲好香!

ROY 說...

旅途順利愉快唷~

Ellen老師 說...

行ってらっしゃい。
よいご旅行を!

largeheadboy 說...

瞓咗未呀?玩得開心啲,一切順利呀~
要影多啲靚相啊!

maymay 說...

lala:
明天一早上機呀~
已經睇過你幅ex-cafe,會記住個樣,希望買得到~~

萊少、老師、大頭:
多謝晒!

今日有點腸胃炎,看了醫生,依家個胃仲係有點痛!北海道咁多美食,點算!

lau2tang 說...

哎呀~小心身體呀,師妹!
希望一落機,飲過北海道啲水,就乜病都無~

naruto 說...

咁D天氣預測又真係唔係好準,我去嘅輕井澤明明話陰天,變左超大霧兼大雨,仲超凍
長野話密雲又變勁好天

影多D相,正面架,唔係影後

maymay 說...

劉鄧:
其實病左幾日架喇,之前有少少頭赤同少少鼻水,已經睇左醫生,點知d菌又入埋胃,所以尋日拿拿聲覆診。
我最擔心係食唔到好野囉~~^^

naruto:
希望日日都好天啦,你係太陽之子,記得幫我發功呀!
我有影正面架~^^