2009年4月28日星期二

美點生暉

美味的食物,總能帶給人快樂!

有天夫婦倆在逸東軒吃了美味點心及香濃靚湯,未結帳已盤算著下次再來。


久違了的熱毛巾~
















精美茶壼~
















餐前小吃,魚仔花生~
















香濃杏汁燉豬肺~
















出色小籠包~
































手刴牛肉球,馬蹄大大粒~































鮑汁扣鵝掌~















軟滑叉燒腸~















蘿蔔絲酥角,最愛那花花紙托~































香滑紅豆沙{唯欠蓮子百合}~















絞盡腦汁的菜譜~


















{此店人手不足,服務仍需改善}

10 則留言:

丁丁 說...

May姨:

wa.....又係美食.....
最想試係叉燒腸,牛肉球,小籠包,鵝掌 & 紅豆沙...
花花紙托$10/120pcs,好抵ga....

另有問題想問,妳之前去北海道係咪跟團架??
如是,咁係邊間呢??

supageti 說...

咦 ~ 唔係食雞咩?

maymay 說...

丁丁:
我為食吖嘛,哈哈~~
之前四次都係跟團,係縱X遊同東X遊囉,我下個月又會去,不過今次係自由行呀~
你想去北海道邊樹?等我幫你跟跟眼,依家D團種日新月異架~

師姐:
張雞券就係食完呢餐送架囉~^^

丁丁 說...

May姨:

我都好為食ga..呵呵!!!
妳呢次自由行去邊呀??妳返嚟可否借妳個plan & 資料我參考吓嗎??
其實我係出年暑假先至去,但已經急不及待上網睇d資料,覺得縱x遊d團有親子團,而且食住都幾唔錯吓,但又心癢癢想自由行,因為好懷念自由行嘅日子,個感覺真係好正!!!!
因為帶住瑤瑤,所以想睇花,麵包超人館,摘生果,睇企鵝 & 熊,小樽等等.....

rempei 說...

嘩~~D點心咁正,點解上次唔帶我地去食呀~~

largeheadboy 說...

想飲豬肺湯啊~

松前開始開花喇,不過你都唔去囉呵~

lau2tang 說...

Maymay放棄舊愛彩晶軒喇?
舊同事打來約食晚飯,諗爆頭都唔知去邊好,終於憑住你俾ge靈感,等我記得呢間逸東軒,呢個星期四去試晚飯~

maymay 說...

丁丁:
我下個月去北海道呀~
你出年至去旅行,慢慢計劃都唔遲,睇住呢個遊記先啦~
http://2007zoo.blogspot.com/2007/07/day-1-14-july-fri.html

薯嘜:
後日打完波去食囉~

大頭:
後日去飲啦~
我有兩手準備,可能會都唔定架~^^

劉鄧:
我冇放棄彩晶軒架,度度都食下吖嘛~
即係聽日牙,俾唔到張雞券你添,
咁你吃完話俾我知好唔好食啦~^^

naruto 說...

又係北海道啦!

maymay 說...

naruto:
係呀,我去尋找美食呀~^^