2009年4月13日星期一

四連休の終極一戰~勝!

連續四天復活節假期的最後一天,眾友下午先來一場竹戰,晚上再於古酒家宴吃長腳蟹及和牛火鍋放題,把酒言歡,飲飽食醉,完滿結束四連休。

四方城上的下午茶,都很美味啊~


















半價日本啤酒~






















美味的放題~





















《非常感謝各位送贈的復活節禮物》
四姊送贈的精緻手袋掛勾~




姨甥媳丁丁送贈的日本製緣起招財貓小皿~

















Ellen老師送贈的迪士尼糖果~


















明早要收拾心情,繼續幹活去!

19 則留言:

Ellen老師 說...

老師個名跳左1個字~~~
周末再大作戰啦~~

maymay 說...

老師:
改左喇~
周末希望三連勝啊~^_^

supageti 說...

又話減肥?哈哈 ~~~

maymay 說...

師姐:
實在太多魔鬼喇,我都話唔聽電話架啦~~

largeheadboy 說...

今年再無四連休喇,要自製多幾個先~

lau2tang 說...

邊個做咗大贏家呀?
古酒家宴除咗蟹同和牛,乜仲有魚生食架?

maymay 說...

大頭哥:
你隨時製幾個五、六、七、八.....連休都得啦~~

劉鄧:
我淨係知我係小贏家囉~^^
果樹好多野食架,魚生仲好新鮮添,不過得兩款~

maymay 說...

劉鄧今日番工未呀?

lau2tang 說...

要去旅行,就要去幹活~
我今日梗係返咗工啦~
仲係成個寫字樓得我一個添~

ROY 說...

今次連maymay都咁快手, 睇黎我要包尾......

maymay 說...

萊萊:
尋晚整到好夜,今日好眼瞓呀~~

largeheadboy 說...

我今日都好眼瞓
今晚一定要十一點前瞓呀~

我依家正密謀緊另一個四連休~

maymay 說...

四連休去邊呀哥仔?

Ellen老師 說...

應該去大戰四方城啦~~

largeheadboy 說...

唔,超好提議!攞定啲 cash 先~

Ellen老師 說...

大頭師哥派$呀!

丁丁 說...

May姨:

個放題好似好正咁wor...

rempei 說...

都係我衰,唔撩您地就唔駛攪成您地咁樣,罪過、罪過~~~

maymay 說...

老師:
我地一於贏晒佢d$番黎~~

丁丁:
呢樹d野幾好食架,淨係食長腳蟹同和牛都抵番啦,不過有時間限制果度唔好囉~

ken哥:
唔駛自責,鬆多d章就得啦,hehe~~