2009年4月26日星期日

雨中見學

早上先來一杯劉鄧送贈的香濃咖啡~































第一次乘搭西鐵~

















黃雨中見學~




































祗想見多一{麵}~

















吃{生豬肉}鍋貼@流金歲月!~



















美味晚飯@New York Café~



























15 則留言:

丁丁 說...

May姨:

妳去參觀整麵嗎??
鍋貼d豬肉生的,唔好嚇我,而家有流感豬呀!!
晚餐好正喎,請問貴唔貴,係邊架??

largeheadboy 說...

咁你呢個大鄉里約埋老師一齊搭西鐵呀?
係喎!豬流感喎,嗰日仲對住你地成日添!

supageti 說...

我依日走遍香港九龍新界,行程好豐富。^^

maymay 說...

丁丁:
係呀,原本以為可以參觀整麵,去到至知係間荒廢左嘅麵廠,正式生產廠房冇得睇,非常失望!
離晒譜,鍋貼裏面嘅豬肉完完全全係生嘅,最衰係唔記得影低佢!
晚餐超正,仲有湯同飲品,每人祗需二佰個大洋,此店在元朗交通廣場。

甩底王:
我好叻架,唔駛老師帶架~~
咁你對左我地成日,C得未呀?

師姐:
咁勁!

lau2tang 說...

Maymay,
你的相影得好好喎,尤其是係New York Cafe嗰啲!好夠光。

丁丁 說...

wa....要元朗至有得食....太遠了.....

naruto 說...

個酸辣湯同粗炒好誘人

maymay 說...

劉鄧:
果晚在相機屏幕都睇到夠光,唔知大頭影成點呢~~

丁丁:
沙田搭269D好快就去到~

naruto:
蒸銀絲卷係我食過最好食嘅,
酸辣湯同上海粗炒都好吃,粗炒仲非常之大碟,可惜生豬肉鍋貼扣晒分!

largeheadboy 說...

我都無影相
無心機吖嘛~

maymay 說...

大頭:
下次鬆章俾你囉~~^^

rempei 說...

我真係蝕底哂,希望下次有機會啦~~

lala 說...

我最近研究Drip Coffee,無印個隻麻麻,可以唔使買.

maymay 說...

lala:
試到好野記得話我知喎~~^^

lala 說...

暫時都係日本帶番黎個o的好,我個blog個篇相入面大包Key Coffee Apita買到,但係Ex Cafe仲好飲,不過唔知響日本難唔難買.

maymay 說...

lala:
响日本買咖啡真係又平又好飲,等我今次去睇下買唔到Ex Cafe先~