2009年4月21日星期二

粉紅誘惑

自從上年意粉師姐送我一瓶加賀梅酒之後,便對梅酒產生興趣,每到百貨公司的超市,總是心思思多看兩眼,往日本旅遊期間,亦會來一杯佐膳。

有天就被那個粉紅瓶蓋吸引,帶了回家,晚上跟亞安邊飲梅酒邊吃花生,不亦樂乎!


可是,貪飲貪吃換來的代價,就是承受膝關節疼痛的苦果!


粉紅誘惑{味道偏淡}~








































美味咸乾花生~





















還是加賀梅酒及鹿兒島五代好喝~




13 則留言:

lau2tang 說...

唔好食咁多花生~
真係要送酒,就食美國杏仁好過食花生。

rempei 說...

可能我始終是一個雄斗斗的好男兒,梅酒對我來說總是覺得甜一點,飯後可能好一點!

supageti 說...

我覺得餐前飲杯梅酒就最正 ~~ ^^

largeheadboy 說...

咁仲飲咁多?
年紀大喇~ :p

Ellen老師 說...

飲梅酒最好送手羽先或串燒啦!

Ellen老師 說...

想借問~~~~支加賀梅酒未開可以擺幾耐

maymay 說...

劉鄧:
花生香口d嘛~
有時都會用果仁同魚仔乾黎送酒架~

雄斗斗的好男兒:
飲梅酒要加冰或梳打水,咁就冇咁甜啦~
你唔鍾意甜酒,咁紅酒酸咪咪就啱晒你囉~~

師姐:
餐前餐後飲都好正啊~~

大頭哥:
依家咪受緊苦果囉!

老師:
至識嘆係你啦~
吓,你果支仲未飲呀,可能過左期咯,快d攞出黎睇下賞味期限先啦~~

小彭 說...

花生真係唔好亂食呀!
我個西醫話花生無益o架!

maymay 說...

小彭:
有咁嘅事!咁我戒左佢啦~~

ROY 說...

兩公婆剝花生嘆梅酒咁有雅致?我同萊嫂無依家野個播...

maymay 說...

萊少:
呢d係生活情趣,相當平常呢~^^

rempei 說...

紅酒我都係好麻麻地,最愛還是啤酒!

maymay 說...

薯嘜:
啤酒我又啱,下次食飯同你飲勝~~^^