2009年3月2日星期一

飲飽食醉@ZUMA

姊妹飯局首次在中午進行,餐廳環境舒適,日式自助食品款式豐富,材料新鮮,令人胃口大開,香檳及雞尾酒之放題,亦讓我們飲個肚脹,四人食量都足以賺回票價,有姊妹吃得飽撐,搓著大肚子說快將臨盆,非常攪笑!

酒過三巡,頭有點脹,眼皮下墜,乘地鐵時睡著了。

喝了香檳、日本清酒及三款雞尾酒~













































主菜選了味噌羊架,厚厚的兩大件全吃光~















剌身非常新鮮,壽司款式特多,串燒香口惹味~











































































甜品強差人意,罕有地有餘有剩~















晚飯時胃納仍未有空間,祗吃了兩口白飯,少許西芹及魚肉~















置地廣場漂亮裝飾,引來不少途人拍照~















多謝意粉師姐Ellen老師豐富的禮物~















特別鳴謝大姊借出私家鐵鑊給我試玩,還有大大的新鮮魚尾~


















人生如此,滿足矣!

12 則留言:

Ellen老師 說...

搓著大肚子就有,說快將臨盆唔係我講喎~~

supageti 說...

係大家講既,哈哈 ~

兩隻鑊唔係爭好遠咋喎,果條似得係馬頭。

largeheadboy 說...

睇嚟大家呢個星期日都過得好愜意喎~

睇唔出師妹你真係搏晒命喎!

lau2tang 說...

Maymay,
個鑊好唔好用?
我見好似好細!
另外,溜溜步出了個賞櫻時間表
http://www.rurubu.com/season/spring/sakura/calendar.asp#hokkaido
你個出發日期可能會遲咗的~
諗定個b計劃啦~

maymay 說...

老師:
妳果日搓肚腩個情景,常浮現在我腦海,諗起都會笑~^^

師姐:
厲害,果條正是游水大馬頭,條尾都有成斤重,肉有兩吋厚,大姊買左一條,比左最滑嘅魚尾我,果晚用薑絲麵豉蒸,好味到不得了!

大頭:
咪就係飲飽食醉囉,大滿足~^^

劉鄧:
個鑊幾好用,煎、蒸、灼都一流,但因為平底,炒就冇中式鑊咁好,但習慣左應該ok架,而且36cm唔算細,我用緊果個係38cm,試多幾日就會決定買唔買架喇~

我本來都想早d出發,但撞啱日本長假期嘛~

maymay 說...

師姐:
兩個鑊唔同形狀架~~

supageti 說...

你都係買硬嫁喇 ~~~ 哈哈 ~~~

maymay 說...

師姐:
知我者,hehe~~

匿名 說...

終於睇番d好食o野, 唔使再睇d白毛毛個d核突野喇~

maymay 說...

小彭:
我呢樹有好多好野睇架~^^

匿名 說...

幾時可以去你樹,等我地試吓你雙鑊的威力呀~

maymay 說...

薯嘜哥:
個鑊冇乜威力可言,祗不過係新X坑啫,哈哈~~