2009年3月31日星期二

WのKitchen

五人慕名而至,不再有第二次!

梅子汁浸生蠔{疑似冰梅醬浸蠔,救命!}~

















魚生{款式超少質素劣!}~

















燒牛肉{聊勝於無}~

















燒味{居然最好吃!!!}~

















魚肚羹{有人連吃兩碗}~

















主菜帶子意大利飯{正宗意大利生米飯,半匙也吃不下!}~

















要自已動手切的法包~

















幸好還有甜品和泡沫咖啡~

































多謝意粉師姐的美味手信~
































儘管食物如斯不濟,還是渡過愉快的一夜!

23 則留言:

lau2tang 說...

Maymay無食到長腳蟹同沙律ge?

largeheadboy 說...

maymay 仲要食埋佢碟意大利飯嘛~

呢間號稱 hip hotel 竟然夠膽死供應油雞叉燒燒賣,好勁囉~

lau2tang 說...

大家都咁講,即係我無損失啦~~hehe~~

maymay 說...

劉鄧:
吃左兩隻蟹腳,沙律毫無吸引力!
估都估唔到會咁少野食~~

大頭:
最衰你啦,又唔幫我吃咁d意大利飯,冇衣食呀~~
我都要寫個服字俾呢間所謂hotel囉!
不過咁,我地個位置都幾舒服,傾偈至啱~~

小妹 說...

納豆呀~(雙眼發光中)

rempei 說...

要食燒味飯駛乜去呢度食呀!唓~~~

見你地個個講到咁不濟,好在我那日........

supageti 說...

點都好,都算係一個 experience。

lala 說...

第一幅相個味勘稱經典啦!

ROY 說...

我果晚食左好多蟹腳呀~
好彩maymay你有白金咭0者~

maymay 說...

劉鄧:
錢銀事小,失望事大吖嘛~~

小妹:
尋晚試晒所有手信,巧巧味呢~

薯嘜:
至醒係你啦!

師姐:
咁又係,最緊要開心就得~~^^

lala:
簡直九唔搭八,又冇用冰承住,幾驚肚痛呀!

萊少:
回晒本啦你~
如果冇帶張咭就真係飲恨呀!

supageti 說...

我留左一塊納豆燒餅俾自己吃,都幾好食吖其實 ~~

maymay 說...

師姐:
我地平時唔多鍾意吃米餅,不過呢隻質地同味道都好得啊,多謝晒!

Ellen老師 說...

真係好味?還未吃添!

maymay 說...

老師:
真係好好吃架,尤其芥辣色果隻,快d試下啦~~

largeheadboy 說...

真係無臭襪味架?咁我又試下先~

maymay 說...

大頭人:
唔該攞黎我幫你吃埋佢~~

naruto 說...

第一張相好似痰盂,仲要有料,正,哈哈

maymay 說...

naruto:
早知留番俾你食啦,應該啱你胃口架~~

naruto 說...

我想搵你篇馬騮浸溫泉,幾時架?

maymay 說...

naruto:
ec2篇文章唔知點解冇左好多字呀~
http://www.ec2japan.com/phpBB2/viewtopic.php?f=7&t=25619#wrap

果度係地獄谷野猿公苑

naruto 說...

我而家應該會去,不過想睇你篇blog參考參考

thanks:)

naruto 說...

點解見唔到有相嘅?

maymay 說...

naruto:
d相俾yahoo刪除晒喇,我呢兩日放番上卜俾你睇啦~~