2009年3月4日星期三

沖繩午餐肉

最近買了一罐沖繩產午餐肉,由雞肉及豚肉合成,昨晚煎了來吃,很好味,沒有一貫午餐肉的油膩及超鹹,推薦給大家。
沖繩午餐肉售價$35~

































成份~

















要落油慢火煎(不像其他午餐肉般會大量釋出油份)~

















讓大家看清楚36cm鐵鑊的比例~

















美味的柑乳酪~


















投資失利的朋友(包括我自已),暫且忘記荷包的傷痛,寄情吃喝玩樂吧!

19 則留言:

supageti 說...

我要節儉呀!哈哈!

尋晚我煎左白豬仔,但係唔好食既,又乾又鞋,P 記又賣假野!!!

maymay 說...

師姐:咁啱嘅,大家都係同一晚吃午餐肉啊~^^

Ellen老師 說...

寄情吃喝玩樂~~~咁星期6請老師吃飯~~哈哈

尋晚我都食白豬仔呀!煎午餐肉係未要用蛋煎呀?

匿名 說...

午餐肉我要煎到脆卜卜黎食架!
用蛋煎, 我諗起年糕呀!

lau2tang 說...

$35罐午餐肉好貴呢!
荷包已經咁傷,仲要割多一刀,唔捨得呀~

supageti 說...

煎午餐肉唔一定要用蛋,不過以前父母親大人都鍾意沾啲蛋漿煎,香口啲囉,所以有時我都會咁樣煎。^^

白豬仔都好貴呀,都係改食急凍野算喇 ~~

maymay 說...

師姐:節儉?妳得唔得呀?^^

老師:請吃飯之嘛,冇問題,想吃幾多碗?^^
我好少用蛋煎架,怕蛋固神呀~

小彭:好似我d骨頭咁脆~^^

劉鄧:國產果d都唔係平啦,我情願吃好味嘅,彌補一下心靈創傷呀~^^

supageti 說...

無話唔得既,尋日早餐廿零蚊、泊車八蚊、買送(娃娃菜)九蚊雞;食兩個包包晝仔用左十零蚊;番學買書廿一蚊、泊車十六蚊,成日係用左九十蚊唔夠,好慳呀,哈哈 ~~

我心靈無咩創傷,但係身家重傷啊!!!要節儉。要節儉。要節儉。要節儉。要節儉。要節儉。(又催眠下先 :p)

largeheadboy 說...

好好味咁喎啲午餐肉,有機會又買罐先~~~喺日本。:p

我都投資失利呀!尋日入咗啲 yen 尋晚又跌低咗啲喇!

匿名 說...

maymay想去沖繩呀?

沖繩午餐肉唔係就緊煎黎食架,係配苦瓜、雞蛋同豆腐一齊抄架~

匿名 說...

Maymay, 日圓唔駛睇得咁淡住,話唔定..............

我見煎午餐肉D油多到浸住咁,有D唔開胃,哈哈~~~

工作好煩好忙,工課又多又未做,希望快D到星期六可以鬆一鬆~~

maymay 說...

maymay今日病左呀,嗚嗚~~

師姐:節儉要日日節架喎,繼續催眠啦,唔好比佢停呀~^^

大頭:我仲未買yen呀,不過就幫家姊買左貴貨囉,星期日要請佢飲茶補番數呀~

萊少:我去北海道呀~
你上次去沖繩都冇買苦瓜俾我,邊有得炒唧~

薯嘜:日圓真情吃左瀉藥咁啦~
有冇帶眼鏡呀,好少油架咋~
星期六又凍又落雨喎~>_<

匿名 說...

食得煎炸野多? 天氣唔好呀~~要小心身體啊~~

supageti 說...

今日都好慳,係買左幾百蚊書同食左幾百蚊飯囉,哈哈。

做咩成日病嫁,保重身體,孝順荷包呀 ~~

largeheadboy 說...

快啲好返喇,聽日要見你啊~

maymay 說...

薯嘜:
老人風濕病呀我~^^

師姐:
咁都話慳,係咪玩野呀?^^
我好孝順荷包架,係荷包唔孝順我咋~

大頭:
今日好番好多喇,聽日要玩番夠本呀!

匿名 說...

沖繩午餐hk有得買?是邊度

maymay 說...

我响大圍火車站裏面嘅"新生農場"買架~

匿名 說...

沖繩產午餐肉好好味咁喎!!!!不知道hk有得買?