2009年3月21日星期六

私房菜

工作忙了一個星期,身體又抱恙了兩天,沒精打釆,所以今天決定留在家中自閉。

買了尾相當新鮮的木棉魚,可是賣魚佬沒專業道德,祗在魚肚上割了一下,內臟及腮也沒弄走,還留下魚鈎,為免被剌中,索性把魚頭去掉!





















































晚飯是兩餸一湯:
{大芥菜炆火腩}及{炸菜蒸木棉魚}~

















党參雪耳蓮子百合豬展湯~

30 則留言:

匿名 說...

條魚好靚播、其實個魚釣好易攞姐。

匿名 說...

我太座話佢平時買大眼雞會專揀有魚鈎的來買,因為聽老人家講"有釣口"喎~~

lau2tang 說...

好好餸喎~
知道尋晚過黎黐餐啦~

匿名 說...

wa...好好味wor...
2餸1湯,白飯任tim...

匿名 說...

我都好鐘意食木棉魚架!
買開o既魚個檔老闆好好人, 買魷魚會介埋花! 不過好宜家少食lu.

largeheadboy 說...

清蒸大眼雞好好味啊!好耐未食過~
有魚鈎即係新鮮海魚嘛~

maymay 說...

亞明:我攞走d腮果時都冇留意有個鈎,好在冇整親咋,橫掂個頭冇乜肉,吃少多覺瞓啦~

薯嘜:薯嘜太真識貨!

劉鄧:邊有劉家廚房咁正呀~~

丁丁:我好鍾意食大芥菜架~

小彭:我覺得新鮮木棉魚仲好吃過石斑呢~
不過個衰魚佬唔駛旨意我會再幫趁佢呀,啍!

匿名 說...

我昨天家有海鳥頭食呀, 真係好食過石班呢!

supageti 說...

魚鈎 ~ 周時有啦 ~ 大眼雞以前係下價野,依家就越黎越貴,我鍾意潮州食法多啲。

lau2tang 說...

劉家廚房呢幾日內部裝修,暫停營業,無住家飯食。

maymay 說...

大頭:街市有好多靚嘅大眼雞,應該係大做呀,3蚊一両,快d買番條黎吃啦~

小妹:嘩,海烏頭正呀,我都好耐冇吃過喇~

師姐:我多數响超市買餸,少去街市吖嘛,唔知"定"呀!

劉鄧:咁大陣象!做乜要裝修呀?

lau2tang 說...

唔係~
通常的飯店酒家被停牌,就話內部裝修,暫停營業。我被老公停牌呀~

supageti 說...

超市啲餸間唔中一餐半餐都 OK 既 ~~~

劉鄧點解被停牌呀?

lau2tang 說...

係佢見我係廚房企咗幾粒鐘,怕我辛苦,買咗餸都要同我出街食啫~

maymay 說...

師姐:我多數去超市買肉,菜就亞安响街市買囉~^^
沙田d街市唔好行架,又迫又濕~@_@

劉鄧:明哥好錫妳啊!sweet sweet~~

匿名 說...

超市d肉好多時都"形"住有陣味...
劉家廚房內部裝修, 可能係轉型開餅店呀!

maymay 說...

小彭:
豬肉我响惠記買,牛肉就响長沙灣新開間In記買美國牛肉,好得,冇一陣味喎~
好想吃劉家谷肥呀~^^

匿名 說...

芥菜唔係涼ga咩??
因為我好少食ga...

maymay 說...

丁丁:
係咪失眠呀,咁夜仲未瞓嘅?
我上網睇過,原來大芥菜唔涼架,溫中利氣,胃寒至啱添,但係唔知點解要加薑,可能用黎辟除草腥味呀~~

supageti 說...

師妹:網上啲野呃人嫁 ~ 哈哈 ~~~

lau2tang 說...

Maymay,
我以前睇中醫,個醫師話我聽,大芥菜好寒涼架噃~
呢個網頁都有講:-
http://www.healthliving.com/food/bveg19.htm

maymay 說...

師姐:我又做"豉椒拔"喇~~

劉鄧:大芥菜同芥菜係咪唔同架?

匿名 說...

May姨:

我太早瞓,跟住醒咗瞓唔著咪上網lor...

我有哮喘,係我細時媽咪已經叫我唔好食芥菜,因為寒涼喎...

supageti 說...

據我所知,蔬菜一般都係偏涼既,所以要加薑。

lau2tang 說...

好似係同科啩,不過我知大芥菜俾芥菜更寒涼,如果有寒咳,千祈唔好食吖~

maymay 說...

丁丁:得閒煲d鱷魚肉湯飲下,聽講話能醫哮喘喎~

師姐、鄧:明白晒,下次一定加大大舊薑~^^

naruto 說...

有勾咪係海魚囉,好野嚟喎!不過唔啱我

我試過食蘿蔔糕食到魚勾入埋口呀,仲離譜啦

maymay 說...

naruto:
蘿蔔糕都有魚鈎,邊個俾d咁嘅野人吃,咁黑心架!有冇鈎親你條脷呀?

匿名 說...

May姨:

我細時成日飲ga,不過唔見有好轉lor...

naruto 說...

maymay,
喺大圍掃街買魚蛋蘿蔔糕食,含住個勾,無事,好大命