2009年3月9日星期一

大鑊


大鑊!買錯鑊!我是否瘋了?!

一直以為這個牌子的生鐵鑊祗有三個款式~
~
34cm及38cm是中式鑊,36cm是平底鑊。

沿用的38cm略嫌太大,姊姊借來她的平底鑊給我試用,甚為滿意,昨天踏進一田百貨的展銷攤位,不多望一眼便跟職員說〝我要一個36cm平底鑊〞,付款後便帶了回家。

回家後,高高興興將鑊洗乾淨,注滿清水放在煮食爐上加熱,期間亞安進來一看~
安:咦,好似唔同樣嘅!
maymay:咪一樣,平底得一款之嘛~
幾秒之後如夢初醒,認真望清楚~
maymay:係喎,唔同樣喎!

內隴比38cm的中式鑊還要大,名符其實的「大鑊」!
































左:38cm, 右:34cm(之前還誤以為是36cm)~

11 則留言:

匿名 說...

唔緊要啦~~咪再買多隻囉,嘻嘻~~

lau2tang 說...

哈哈~你好搞笑!!
你無用過,咪試吓打去睇吓換唔換到囉~

Ellen老師 說...

咁~~要大定要小?

匿名 說...

咁即係唔想要大鑊?
右邊個隻係細d架...

maymay 說...

各位:
今晚換左個心頭好番屋企喇,
仲有錢退添,hehe~~

largeheadboy 說...

唉,一年到晚都喺度買鑊,呢啲先至叫大鑊~

Ellen老師 說...

用過都換得~~~~

maymay 說...

大頭:
放心,短期內都唔會再買鑊架喇~^^

老師:
買果時佢幫我開鑊都已經油淋淋啦,同用過冇乜分別喎~~

lau2tang 說...

終於都係攞去換呀?
下次話我知好唔好用。

maymay 說...

劉鄧:
咪就係換左家姊借俾我果隻囉,
即係最下幅圖右邊果隻呀~
今晚煮豉油雞翼~^_^

maymay 說...

又即係煎午餐肉果隻呀~