2009年3月10日星期二

購物保障

憑著購貨發票上面印著的「七天購物保障」,成功以大鑊換取細鑊,還可退回差價,大家日後購物,記得保留單據啊。

31 則留言:

lau2tang 說...

我都話有得換架啦~
唔試又點知呢,所以好多嘢都要自己去爭取架~

largeheadboy 說...

不過一來一回又花好多時間啊~

lau2tang 說...

大頭,
你有所不知了,現代師奶為了要找到一個絕世好鑊,所花的時間同金錢,係絕對唔會吝嗇嘅~

maymay 說...

劉鄧:
其實我真係諗住買過一個架,以為用過冇得換,不過個鑊又冇"表面傷痕",售貨員又話可以換,我梗係老實不客氣啦!

大頭仔:
冇辦法啦,鬼叫自已咁大懵咩!
都係劉鄧最了解師奶嘅心~^^

supageti 說...

咁要煮多啲飯喇 ~~~

maymay 說...

師姐:
買鑊都用左唔少錢,一定要煮多d飯,少d出街食飯,要節儉....節儉.......^^

匿名 說...

用過都有得換???? 差價可以請大家食buffet了吧~~

naruto 說...

咦!變咗C接blog嘅?係咪去錯地方呢?

maymay 說...

薯嘜:
差價我買左野食吃落肚lu~^^

naruto:
咩野叫做"C接"呀?咁深奧唔明添~~~

naruto 說...

C拉,打錯字

maymay 說...

naruto:
你冇去錯地方喎,呢個卜嘅主人不嬲都係一個C拉黎個噃~~^^

supageti 說...

師妹:Happy Birthday!^_^

lau2tang 說...

哈哈~
師姐好細心噃~
師妹,我都祝你年年有今日,身體健康。

maymay 說...

多謝師姐同劉鄧~^_^

naruto 說...

祝C拉青春常駐,身心康泰,日日有食神...

好似新年D廣告

匿名 說...

May姨婆

補祝您:Happy Birthday & 身體健康!!!

細細一家三口

maymay 說...

多謝naruto!
廣告係你強項,繼續努力呀老友~^^

多謝丁丁!
記得舊年你地帶埋蛋糕黎同我慶祝,諗起都好開心呀,咁快又一年lu~~^^

largeheadboy 說...

噢,早講嘛,禮拜六請你去食見城吖嘛!

補祝你生日快樂、啲錢留返去日本洗,唔好再用嚟睇醫生呀!

匿名 說...

我都祝您身體健康,青春常註啊~~

maymay 說...

多謝兩位帥哥~^_^

大頭帥哥今個禮拜六係咪請我去食見城呀?

largeheadboy 說...

下年請早啊!^t^

maymay 說...

大頭哥:我會記住嘅~~~

supageti 說...

我都會記住囉 ~ 嘿嘿 ~~~

largeheadboy 說...

咁下年記住提我喇!

匿名 說...

maymay生日快上~身壯力健~事事順利~

咁依幾日食左d咩好野慶祝呀?

maymay 說...

多謝萊少!
呢幾日吃左Ruby Tuesday、利苑、滬江、莉莎、彩晶軒。
總之,減肥太難啦~^^

匿名 說...

食得是福~
maymay你咁瘦仲要減肥......?

maymay 說...

萊少:我已經唔敢著貼身衫好耐喇,個腩巧勁呀!>_<

naruto 說...

咁耐無新野嘅?
病仲未好番呀?出去哂吓太陽啦

maymay 說...

naruto:
呢個星期公司好忙呀,個人又好攰,番到屋企乜都唔想做,一早就瞓lu~
我唔晒得太陽架,d老人斑會出晒黎架~^_^

匿名 說...

做乜又唔舒服呀?係咪財太多呀?
駛唔駛介紹您睇吓靚仔醫生?