2007年11月2日星期五

給{冬日之旅}的團友


心齋橋~六本木八山















[上和牛]套餐@2,800yen,[特撰黑毛和牛]套餐@4,500yen
追加一碟四片的[特撰黑毛和牛]@2,800yen ~~



勁新鮮的野菜放題 ~~


梅酒好香、烏冬好食 ~~


11 則留言:

Ellen老師 說...

我地好似唔去喎~~

maymay 說...

睇左d相會唔會改變主意呢?

lau2tang 說...

食呢間我估我地會唔夠喉囉!

maymay 說...

唔夠喉咪加多幾碟神戶牛囉~~ ^_^

lau2tang 說...

一碟得四片,凈喺我都食到三、五、七碟啦!
條數好襟計啫!

maymay 說...

叫大頭壽團友埋單囉!

匿名 說...

啲相一稿兩投喎!冇誠意喎!有冇其他相睇吓呀!

呢道又冇牛肉放題,真係好襟計呀!就算有人請都唔係咁呀!^o^

大頭壽呢個名幾好聽喎!

Ellen老師 說...

大頭壽埋單個餐要更勁呀~~~

匿名 說...

well....估唔到我呢個食肉獸會鍾意的地方,反而得唔到女仔的歡心、嗚嗚!
會唔會係我講漏左最重要的一點,就係呢處係用水來打邊爐,唔係用上湯(無錯係用水!),對於用慣上湯肥牛的人,可能風味上覺得未如理想…同埋想問下你食的次序係點?

maymay 說...

ah ming:其實我好滿意呢餐架,材料上盛,環境舒適;祗是牛肉份量實在太小,另外再叫又實在太貴,我地都係加多左一碟[特選黑毛和牛]咋,劉鄧話齋~食三、五、七碟都唔夠呀!
次序方面冇乜講究架,鐘意食乜就食乜,總之最後就食烏冬同甜品囉!

lau2tang 說...

Ah Ming,
話明食Shabu Shabu,當然想食多D牛肉啦,呢間咁貴,我地見仲有其他選擇,咪唔考慮囉!