2007年11月16日星期五

被冷落的{珍藏}

執拾細軟時,發現兩個精美鐵盒,一時間無法記起裏面放著什麼,打開一看,原來是兒時最喜愛的迷你公仔,還有波子。
















這些物品一直被我{珍藏},但卻備受冷落!































老公問我:"還要不要保留?"
我想也不想便答:"要!" (個"要"字拖長了音~~)

10 則留言:

Wordy 說...

連盒子也很漂亮 ^_^

supageti 說...

師妹:萬般帶不走,唯有業隨身,善哉 ~ (個 "哉" 字要拖長音)

maymay 說...

wordy:果兩個盒都係歷史文物黎架。

師姐:三千煩腦絲仍在,俗世事~捨不得、捨不得!

lau2tang 說...

睇怕我朋友個佛堂都要搵你倆客串一下~~

匿名 說...

嘩~乜傢伙黎架~
快D放返出黎睇佢地重見天日~

supageti 說...

咁快 d 叫師傅加多個玻璃櫃啦,嘻嘻!

largeheadboy 說...

個罐仔真係好靚呀!
我兒時喜愛的都已在多次搬家中散失了
現在很後悔當時沒有好好珍惜它們

maymay 說...

劉鄧:我地倆師姐妹'齋'talk啫,嘻嘻~~

萊少、師姐、大頭:
睇怕佢地都會繼續成為被我冷落的珍藏咯~~

匿名 說...

嘩! 真的巧珍貴!
我最遠古的收藏是中學時代那些咋.

maymay 說...

小妹:maymay係收藏家黎嘛!(其實係垃圾婆就真,嘻嘻~~)