2007年11月19日星期一

Maymay廚房之{獨沽一味}


















這是我家二廚的功架~~



















大廚的{西芹炒肉片}

















隔夜{清補涼合掌瓜瘦肉湯}

















簡簡單單又一餐

10 則留言:

largeheadboy 說...

很簡單但相信很好吃的一餐。
今晚我食咗兩餐,打波前打波後各一。依家好飽。

匿名 說...

d碗碗碟碟唔錯播~

lau2tang 說...

Roy,
你都好注重個包裝喎~~

Maymay,
嗰的廚房三寶樽又真喺幾四正。

maymay 說...

大頭:二廚都話好食呢!^_^

萊少:叫你睇'餸'食飯,唔係叫你睇'碗'食飯呀~

劉鄧:d碗碟唔靚,萊少唔食飯架,所以睇黎佢屋企d碗碟一定好靚啫,唔係點會食到咁肥肥白白丫!^o^

廚房三寶係我嘅至愛,購至以前銅鑼灣大丸百貨,依家有錢都買唔番lu。

supageti 說...

簡單是福,兩公婆夾手夾腳,巧 sweet 啊!

師妹搬左去中轉屋未呢?

maymay 說...

師姐:我仲未搬呀,上一手租客今日先搬走,我就24/11收鎖匙,25/11約左搬屋公司幫我搬大件傢俬,細件自已搬。

匿名 說...

哎也,因為我唔食西芹同合掌瓜嘛......

匿名 說...

哎也,因為我唔食西芹同合掌瓜嘛......

supageti 說...

西芹唔食,合掌瓜又唔食,萊少不愧係揀飲擇食既食家 ~

lau2tang 說...

萊少咁揀擇,萊嫂買餸都幾辛苦吓喎!