2007年10月27日星期六

不再是塘邊一隻鶴‧投入網絡世界中

建立Maymay's blog主要為我的{07東北追櫻自遊初體驗遊記}找個安樂窩,其次,近日我身邊的網友,已經開始[嫌棄]我塘邊鶴的身份,遂促使我決意成為網中人!

各位朋友~我來也!

29 則留言:

匿名 說...

哈哈哈哈!
很榮幸成為你的 blog 的第一個留言的人!
我都話整 blog 好容易架喇!

多啲 update 呀!

maymay 說...

神秘人武功好高強啊,咁都俾你揾到,我個大作仲未出街架~~

不過,非常歡迎你光臨呀!

supageti 說...

邊個咁大膽嫌棄我師妹?

做阿二都好啦,哈哈!

supageti 說...

咁幾時出關西遊記呀?

Ellen老師 說...

哇~~
終於開blog啦~~~

lau2tang 說...

我又嚟踩場!
恭喜新屋入伙!

maymay 說...

歡迎、歡迎、熱烈歡迎!(用普通話講)

我有師姐撐腰架,睇下你地仲敢唔敢蝦我!呵呵呵!^o^

師姐:maymay又係抵俾人嫌棄嘅,我好懶呀,關西遊記十畫未有一撇!

老師、劉鄧:得閒多d上黎坐呀!我仲有好多野要大家指點架!

Wordy 說...

您第一次去日本係 1997 年定真係 1979 年?

largeheadboy 說...

呢度幾好坐喎!得閒拎多啲生果招呼吓啲賓客喇!

maymay 說...

wordy:你沒看錯,我也沒打錯~正是1979!

maymay 說...

大頭:你去人地屋企坐,唔買番兩個生果仔做手信嘅咩?!

我好有禮貎架~各位客人,隨便坐,飲杯茶食個包先啦! ^_^

匿名 說...

HaHa,恭喜maymay新居入伙!

supageti 說...

神秘人莫非係阿乜水 …

匿名 說...

哈哈~群眾既力量係有用既~

恭喜晒~恭喜晒~

1979年......maymay果時係咪得幾歲?

maymay 說...

為ah ming和roy兩位貴客,用流利的普通話再講一次~
歡迎、歡迎、熱烈歡迎!(係咪好有誠意呢!^o^)

萊萊小朋友,maymay嬸嬸冇記性架,咁耐嘅野,唔記得lu!

大家估下神秘人係邊個?

Ellen老師 說...

老公啦,哈哈!
我要獎品呀~~

Ellen老師 說...

哈~~老師第1次去日本係1990啊~~

maymay 說...

老師:我當時都以為係老公留言呀,因為仲未有人知道呢個網址加嘛!

1990老師係咪八歲呀?^_^

Ellen老師 說...

我都冇記性,咁耐嘅野,唔記得lu!
只記得是學生妹1名啦~~

supageti 說...

神秘人 … 好耐人尋味 ~ 你叫得我地估,應該係我地識既 ~

Ellen老師 說...

老師科學分折~~~1定係姊妹~~

maymay 說...

大家留意下d語氣~~

lau2tang 說...

我估到「頭都大」!

supageti 說...

我覺得係成日扭計果個 ~ ^o^

maymay 說...

成日扭計嗰個最近好忙,邊得閒摷我吖!
我初初都係估[劉鄧]或[大頭仔],不過劉鄧已經表明左立場啦~~~ ^_^

supageti 說...

語氣似扭計王多過大頭師奶喎 ~

largeheadboy 說...

咦,原來我係候選人之一喎
咁我梗係投我自己一票喇!
咁有冇獎品架?

supageti 說...

話時話,到底網主知唔知係邊果嫁?

匿名 說...

的確係好忙呀近排......

我都估到頭都大晒添~