2007年11月21日星期三

上屋搬下屋

即將由廿二樓搬到七樓的{中轉屋},名符其實,上屋搬下屋,已經唔見左一籮穀!

大部份從前唔捨得丟的東西,趁今次裝修,冇眼'嘟'乾淨盲,丟晒佢,免得阻地方。

18 則留言:

supageti 說...

睇落唔係好多啫!

maymay 說...

師姐:呢度係一部份咋,仲有好多未執呀!>_<

lau2tang 說...

Maymay,
慢慢來啦~~
船到橋頭自然直~~

maymay 說...

劉鄧:啱啱又執左一d,再努力多兩晚應該攪得掂。

匿名 說...

舊既唔去新既唔黎,萬般帶不走啊
我就黎都要丟掉好多珍藏......

lau2tang 說...

Roy,
不如你都趁高興搬埋一份啦,咁咪唔駛掉嘢囉~

supageti 說...

劉鄧:萊嫂依家唔搬得屋嫁。

largeheadboy 說...

咁 maymay 你有冇請吓假呀?一兩個月之後就一天都光晒架喇!

匿名 說...

有諗過趁樓價好返d(雖然我層樓仲未返家鄉),賣左去之後租樓住,慳番d。
不過就算係都係下年既事lu~

maymay 說...

大頭:我冇請假呀,因為d假已經攞凸晒,老細又唔肯扣我錢,唔好意思再攞喇。
呢兩日忙到暈,仲病埋添,今日開唔到聲~~

萊少:買屋係想有個安定居所啫,住得舒服咪得囉,依家咁低息,供住先啦。

lau2tang 說...

萊少,
樓市旺,好難租到屋住o架。
我有兩個同事租開西九龍填海區,最近都不約而同畀人迫遷。

largeheadboy 說...

maymay ,病咗就休息下,唔好煩架屋啲野住喇,出城食個 buffet 都唔錯架!

largeheadboy 說...

係呀萊少,睇定樓都差唔多,遲下唔夠地方架喇!

supageti 說...

師妹:放鬆 d ~ ^_^

largeheadboy 說...

冇網上喇冇網上喇!

supageti 說...

師妹:搬成點呀?順利嗎?

largeheadboy 說...

告急呀告急呀!12 月 8 日你的參與很重要呀!

maymay 說...

各位:我已經搬進中轉屋喇,過程尚算順利,但我和老公都病左,我諗要抖番幾日先回到氣~~

大頭:128黎唔到喇,我仲要去揀燈飾、潔具、煮食爐、窗簾等等呀。