2007年11月8日星期四

裝修


















我的家在月尾便裝修了,但設計方案還未落實,短期租約的中轉屋亦因一點事故,未知本月何日才能讓我們入住,一切看來未為自已掌握之中,此刻心情忐忑!

尤幸裝修公司老闆好商量,開工日期可遷就,但仍需要我們先決定全屋地台用料及顏色,以便配套其他裝置。

星期天在旺角砵蘭街搜索,決定捨木板而取磁磚,貪其耐用及容易打理。取了一些意大利磁磚樣版回家,但看來看去仍是不合意,想起日後還有很多材料要買、要揀,頭開始有點脹~~~

7 則留言:

lau2tang 說...

Maymay,
地板太淺色的話,會很覺有塵和頭髮,揀啞色少少的會較好!

largeheadboy 說...

裝修真係好大工程,不過你個師傅應該幾好喎!我裝修都會鋪地磚,方便打理得多。
頭脹就搵隔壁師奶一齊去食壽司喇!^o^

maymay 說...

劉鄧:其實這幾款都是啞色的,我怕反光,拋光的都不會選。裝修師傅話我間屋細,不要選深色。

大頭:我呢幾日冇乜胃口呀,食龍肉都冇味啦!

lau2tang 說...

屋細更加唔駛理舖乜嘢色啦!
因為放完傢俬後,所剩的空間不會太多,咁個問題咪變無問題囉!

maymay 說...

劉鄧所言甚是!^_^

supageti 說...

人生最大苦差莫過如此 ~~~~

maymay 說...

都係師姐最了解我!