2011年2月26日星期六

修復「失地」

眾所周知,我家地板三年前裝修失誤,地磚凹凸不平,除了刮腳之外,夾縫水泥剝落嚴重,細房更是重災區,為免成為昆蟲溫床,終於出手修復「失地」。

不過,別少看這個工作,蹲膝彎腰對我來說難度甚高,現在是周身骨痛喲!

















修復前~


















修復後~

















修復後,靚仔晒(修復前忘記拍照)~

















這條超大裂縫,有待處理~

























17 則留言:

lau2tang 說...

磚地就係咁,耐咗的灰就會甩出黎。
師妹,彎得腰多可以減肚腩架,下次叫埋我幫手吖!

naruto 說...

咁都識?勁喎

maymay 說...

劉鄧:
我屋企特別甩得厲害,係因為果時成地都係膠水漬,個發瘟裝修佬叫工人用洗石水拖地,結果膠水漬起唔到,d英泥就甩埋囉~>_<

肚腩減唔到,骨痛就有份,你仲敢唔敢來幫手?

naruto:
眼見功夫,好易架咋~~

supageti 說...

又幾好手工喎 ~~~ :)

ayclui 說...

maymay 好犀利啊~

新鮮人 說...

嘩~~
真係好離舖喎,
點解當時咁都收貨架?

largeheadboy 說...

好厲害啊!唔係你一個人整吖嘛?之後你整條門框裂縫跟手幫我整埋吖~

maymay 說...

師姐:
真係"慢"工出細貨架~^o^

ayclui:
响屋企無聊咪搵野黎做囉~~

新鮮人:
歡迎光臨!
唉,唔開心野唔想提lu~~

大頭哥:
地腳兩公婆一齊整架,老公教左我之後,等佢返左工我咪自已整地板囉~
個門框唔係咁易整,我都頭痛緊,
你間新居都有裂縫咩?

largeheadboy 說...

新鬼新馬咩,依家已經爛容容咁喇,總之煩喇~

maymay 說...

大頭:
唔係呀化,應該有保養期架喎(除左我果間之外)

galaxy 說...

好pro 喎, 可以接side job 做。

maymay 說...

galaxy:
我一d都唔pro架,新嘅英泥都有少少甩番出黎,遲下又要再補過~@@

lau2tang 說...

師妹,
攪英泥時,加啲白膠漿落去(吉吉島十蚊店有得賣),咁就無咁容易甩出黎架喇~

maymay 說...

劉鄧:
我唔識個份量喎,你教我吖~~

lau2tang 說...

我要問咗屋企嗰個先答到你。

lau2tang 說...

問咗喇,一個飯碗份量的白英泥,加水攪好,擠入三分之一支白膠漿再攪就得。

maymay 說...

唔該晒劉鄧~^^