2007年12月31日星期一

凹凸不平

星期六回舊居看看裝修的進度,一開門便給眼前情景氣壞,木紋地磚給鋪得凹凸不平,多處呈現有約2毫米的差距,有一塊甚至有剌人的尖角,隨即致電裝修師傅投訴,至今仍未獲回覆。

即使師傅答應重新鋪置,仍然非常擔心拖慢完工日期,短期將未能搬離殘舊的{中轉屋}!


最慘是{中轉屋}沒有寬頻,住在這裏悶懷人!

13 則留言:

supageti 說...

又係離譜 d 喎 ~ 希望你間屋可以快快趣趣完工,生活回復正常啦。

Anyway, Happy New Year!

匿名 說...

祝你新年快樂!

重新起過的地板鋪過好大鑊…同埋我見你間屋的牆身好似都未起貨,點會咁快就鋪地板?

Wordy 說...

新年會更好的,放心!

Ellen老師 說...

あけまレて

おめでとうございます

maymay 說...

師姐:我都係咁望啦~

亞明:我都祝你新年快樂,事事順利。你部電腦整番好未?你泡給我的綠茶好香濃,多謝!
裝修公司老闆今早應承幫我攪番掂d地磚,其實佢都好傷,請左d唔夠功夫嘅師傅,蝕都蝕死佢!

Wordy:多謝安慰,承你貴言。

老師:係咪玩我,我唔識日文個噃~

匿名 說...

maymay
祝你新年快樂!順利回歸安樂居!

lau2tang 說...

Maymay,
的手工又真喺好差喎~
一於跟緊的!

匿名 說...

may may:
我一早出咗山喇。

largeheadboy 說...

你唔係日日監工嘅咩?點解都出現咁大問題架?

Ellen老師 說...

新年快樂呀!

maymay 說...

小妹:呢個都係我嘅新年願望,多謝妳!

劉鄧、大頭:我已經跟得好緊架喇,果日上去見到鋪左地磚,仲鬼咁開心,點知轉頭望真d,即刻謝晒,仲衰過未鋪果時!

亞明:你部腦整番好,仲乜唔update個blog?

老師:多謝晒!(我淨係識睇中文架咋)

supageti 說...

師妹:你唔係去左阿明間舊屋嘛?佢搬左好耐喇 ~

http://blog.pixnet.net/Ahfour

maymay 說...

師姐:唔該晒,我裝修裝懵左呀,連亞明搬左新屋都唔記得添!