2011年2月19日星期六

沒為什麼


沒為什麼,翻看電腦內的舊照,發現這張在去年十一月廿三日拍下的照片,食物賣相挺不錯,跟大家分享一下。

15 則留言:

ayclui 說...

個maymay廚房好耐無開咩? 有無新菜式呢?

Rempei 說...

咁幾時照版煮餐過我地食先?p:

l.minor 說...

好正喎!

supageti 說...

師妹,幾時整椒鹽排骨過我食?

maymay 說...

ayclui:
maymay廚房,時常開放,除左東主外遊,年中無休,不過煮來煮去都係果幾味.....囉

薯嘜:
你地幾時來我咪幾時煮囉,不過人多我就亂晒籠架喎~~

l.minor:
幾架~^o^

師姐:
因為要炸,所以我未整過椒鹽排骨架,糖醋排骨啱唔啱食?

ayclui 說...

唔記得讚D 碟好靘添...我都要買過D至得~

ayclui 說...

打錯字...係靚至啱~

largeheadboy 說...

寫多幾隻字都懶呀網主!

maymay 說...

ayclui:
多謝!好耐之前响西田買架~~

大頭哥:
呢期腦閉塞呀,將就下啦~~

naruto 說...

將賣野嘅經驗同大家分享啦

supageti 說...

記錯左添!:p

有人整乜都啱食,哈哈!

maymay 說...

naruto:
我淨係識埋黎睇埋黎揀咋喎,又冇影相,邊有野分享呢~~

師姐:
搵日啦~^^

naruto 說...

講你用美色呃細路買野啦,好多人想睇你呢個topic架

largeheadboy 說...

係喎,咁有冇上去賣野呀?
有就錯過咗添!

maymay 說...

naruto:
邊有d貢嘅樹呀.....
不過個細路幫我買左兩個,hehe~~

大頭:
冇去呀~~