2011年3月2日星期三

上學去

為期五課,每課三小時的課程,第一天開始了。

三小時聽來很長的時間,完全沒有沉悶感覺,相反還嫌不夠。鄰座是位友善熱誠的姑娘,大家互相幫助,輕鬆愉快的三小時很快便過去,期待下星期啊!

10 則留言:

naruto 說...

點解有兩副眼鏡?攞埋熱誠姑娘果副呀?你唔戴眼鏡都影到相呀?

largeheadboy 說...

三個鐘中間有休息架呵?無飯氣攻心呀?

新鮮人 說...

會計?
我見到一大堆數字就會頭暈! =(

supageti 說...

依隻軟件好咩?

底下有本日文喎 ~~~ :p

maymay 說...

naruto:
典會攞埋人地個眼鏡黎影呢,好熟咩~@@
兩個都係我架,一個漸進一個老花。
我仲未盲架,景係影到相啦呀哥~~

大頭:
中間有5分鐘休息架,
我冇飯氣攻心,但係坐我另一邊個阿蟬就係咁嗌眼瞓囉~~

新鮮人:
我都暈架,不過要搵食冇計啦~~

師姐:
MYOB呢期紅吖嘛,學左冇壞啫~^^
下面果本係單行簿來架

l.minor 說...

在職training?加油了

maymay 說...

l.minor:
係"不"在職training至真,不過我都會加油嘅,多謝你~^^

galaxy 說...

MYOB ?!!!
我o個個version係十年前的, 唔使錢嘛。

maymay 說...

galaxy:
哦,原來係前輩,請多多指教~^^
依家要$4,300了

galaxy 說...

哈哈哈哈, 不敢~~~ 我都out 哂 date喇。