2011年2月11日星期五

開工利是


沒有開工都有開工利是,承蒙厚愛,感謝!

15 則留言:

supageti 說...

師妹,開工做遊記啦!

maymay 說...

師姐:
睇下的唔的得起個心肝先~~

naruto 說...

懶鬼呀,快D寫比我睇

largeheadboy 說...

至少畀啲相嚟睇吖~

l.minor 說...

睇相都好呀!

maymay 說...

各位:依家係講緊開工利是呀~~~

Ellen老師 說...

会唔会開工......又失業呀?

lau2tang 說...

係安哥畀你ge開工利是?

ayclui 說...

快D寫遊記比我睇X2 (都係開工丫)

maymay 說...

老師:
實情冇開過工呀~~

劉鄧:
一封係舊老細俾嘅,我返去拜年,佢照往年咁俾封開工利是我,仍視我為公司員工,令我好感動。
另一封係去同學公司試工,雖然冇做過野,但佢又俾封開工利是我囉。

ayclui:
俾封開工利是黎先啦~^0^

ayclui 說...

maymay:
無問題, 比完有遊記睇, 梗係好啦, 比個地址我寄比你~^^

maymay 說...

ayclui:
大你唔到添~^0^

largeheadboy 說...

你開工寫遊記我都畀封開工利是過你~

lau2tang 說...

師妹,
就寫一篇啦,賺咗帥哥封開工利是黎飲啡都好。

maymay 說...

大頭:
又開空頭支票~@@

劉鄧:
我真係唔聽佢昆呀,佢話請我食壽司都冇左影~~~