2010年4月2日星期五

名過其實

鮑汁飛說一人可一次吃下某名店的整個朱古力蛋糕,今天往尖沙咀午飯前,先致電預訂六吋冧酒櫻桃朱古力蛋糕,飯後到取。

未知是否希望愈大失望便不會少,第一口咬下,沒有驚為天人的感覺,蛋糕雖然沒有奶油,不太甜,但二人分吃半個之後已感膩滯;櫻桃味不香,酒味不濃,跟吃純朱古力沒多大分別,唯一讚的是夠鬆軟,不明白人家一人怎吃得下一個!


樣子很吸引~































櫻桃不少,但沒啥味道 ,可惜~



21 則留言:

ROY 說...

我諗係好"好"朱古力既人先"0趙"到一個,之前有同事請食,ok既不過唔係我杯茶~

lau2tang 說...

同聖安娜那個比,邊個好吃些?

naruto 說...

佢介紹廣州果堆,核核突突都話好食,得你咁天真信佢架啫

maymay 說...

萊萊:
你講得啱,真係要好喜愛朱古力的人先得晒~

劉鄧:
質感係兩回事,我鍾意呢個多d,
如果櫻桃香d,酒味濃d,我會經常買來吃~^^

naruto:
又唔係差,係我奄尖啫,我諗如果我係買純朱古力蛋糕,就唔會咁多投訴,哈哈~

largeheadboy 說...

我都諗過買架,咁依家唔駛喇,你食剩畀我得喇!
尋日喺旺角買 cup cake,$16 兩個,唔差喎!

小彭 說...

我唔好朱古力, 但食過香蕉個隻, 又覺得幾好味喎, 不過只限食1/8啦!

supageti 說...

我鍾意食黑森林蛋糕,但覺得依個蛋糕個樣唔多好 ~~~~

maymay 說...

大頭哥:
吃晒喇,冇得剩呀,吃你嘅cup cake啦~~

小彭:
我食左1/4都滯到上心口呀!

師姐:
我都係鍾意吃中間有櫻桃同埋啫喱果種黑森林蛋糕~^^

Rempei 說...

這款蛋糕我都很想試一後時間,乜差成咁呀~~

Ogake 說...

我食過香蕉味, 一吃便愛上, 呢款cake從此以後就做左賣飛佛啦!

maymay 說...

薯嘜:
你兩兄弟一擔擔,一個就"一個一有篇",一個就"一後時間",唉!

Ogake:
咁你係咪可以一次吃晒一個?
講到我又想買黎試下添~^^

lala 說...

係喎,我冇食過魔鬼蛋糕 ......

maymay 說...

lala:
我都未食過,不過聽講話麻麻地~~

Rempei 說...

今日見您有留言,一切安好了吧!

maymay 說...

薯嘜:
多謝關心

ROY 說...

maymay姨你幾時飛?

maymay 說...

萊萊:
收貓~~

largeheadboy 說...

我又要收貓~

maymay 說...

大頭:
貓就萊萊收左,咁你收.....檔啦~^o^

joeyee 說...

我都覺得香蕉味吾錯, 不過...點可以一個人食一個, 食鬼死, 肥鬼死!

maymay 說...

joeyee:
鮑汁飛實在太誇張喇!
似乎多數人鍾意食香蕉果隻喎,一定要買來試下先~^^