2010年4月21日星期三

新組合@賣豬仔

網友飯局新組合,初會小Q,即被看出有老花眼,果然專業,想認後生絕不容易。

飲飽食醉,股民、估神口水亂噴,包剪揼遊戲猜輸罰吃羊;歡樂時光飛快又過,結帳六人才$680,相當廉宜。

多謝小頭、小Q請飲紅酒~






















用碗飲啤酒夠豪氣~

















燒豬仔即叫即燒,超水準之作~

















烤烏魚新鮮肥美~

















菜乾豬骨粥下多點米便滿分~




感謝劉鄧、小頭禮物~









14 則留言:

Rempei 說...

哎吔~~~後悔無去到~~~

lau2tang 說...

乳豬要encore,紅酒又要encore,菜乾豬骨粥同燒烏頭都要encore,所以,帥哥你下次就咪走雞喇!

Rempei 說...

等Maymay返黎再擦過囉~~~
呢排真係做到我謝哂......

largeheadboy 說...

點解無我親口話要嘅腸仔呀?
呢間掂到我直頭想搬嚟附近住呀~ :p

ROY 說...

原來maymay第一次見小頭小Q架~

依間近我,好丫,我要encore粟米~

maymay 說...

薯仔哥:
你都巧多野後悔喎~~

劉鄧:
呢期皮膚敏感嚴重,有排都唔飲得酒呀。
你淨係俾菜乾粥同烏頭我食就得架喇~^^

大頭:
啤酒下面張相咪有腸仔囉。
係就快d訂定房啦,第日我地放工來搵你食飯~

萊萊:
小頭見過啦,小Q就第一次見。
典解encore粟米呀,唔夠甜喎,層皮又厚過你果塊面~^o^

supageti 說...

師妹:皮膚敏感嚴重仲咁為食 ~~~ :P

maymay 說...

師姐:
食其他野茅樹架,但係飲左酒塊面就起濕疹,一撻撻又紅又甩皮~>_<

lau2tang 說...

淨係菜乾粥同烏頭,咁乳豬唔食喇?

maymay 說...

劉鄧:
乳豬熱氣又肥仔,唔吃得多呀~~

lau2tang 說...

咁燒虎蝦唔熱氣咩?

maymay 說...

劉鄧:
冇咁肥仔吖嘛,hehe~~~

lau2tang 說...

順風順水呀~

ROY 說...

唔駛掛住我地同d冧吧架喇~
順順利利~